CLINIQUE MASKARA KAMPANYASI

6.9.10

Clinique'in "eski maskarasını getirene, yeni Clinique Mascara kampanyası kapsamında 19 Eylül 2010 tarihine kadar herhangi bir marka eski maskarasını Clinique standlarına getirenlere Clinique’in en çok satan 3 maskarasından birinin deneme boyu hediye edilecek" haberini duyunca düştüm yola.
Bitmiş Stila maskaramı verdim ve "clinique high impact mascara" tercih ettim. Demek ki bitmiş ürünleri atmamak, bazen işe yarıyormuş!
Maskaranın boyutunu merak edenler olmuştu. 2 parmağım arasındaki mesafe (9 cm) kadar.
Deneme boyu hediye edilecek maskaraların özellikleri:
High Impact Mascara, benzersiz formulü ve özel fırçası sayesinde kirpiklerinizi 2 katı dolgun ve uzun gösterir. Buğday özleri sayesinde kirpikleri besler. 
High Lenghts Mascara, Clinique'in en son çıkan maskarası. Özel tasarıma sahip fırçasıyla, en ince ve kısa kirpikleri dahi belirginleştirir.
High Impact Curling Mascara, kozmetik sektöründe de bir ilk olan termal teknolojisi sayesinde polimerlerin oluşturduğu ince film tabakası kirpikleri ağırlaştırmadan dolgun bir görünüm ve kalıcı bir renk sağlar.


16 yorum:

lale kunt dedi ki...

aa ne güzel bişey bu, evde bi dolu saçma sapan maskara var. gerçekten maskaralar ama :p
ben de tatil dönüşü gidip alayım deneme boylarımı. belki olmayan kirpiklerim var gibi gözükür :)

Adsız dedi ki...

Hangi stanttan aldın acaba?Bende yarın alıcamda?

nazo dedi ki...

* Laliş ya benimkilerde öyle. azıcık ve kısacık :) Ben maskarayı da çok kullanmam nedense, özel zamanlarda falan ya da çok canım isterse gün içinde. Al tabii, ne güzel fırsat..

* Adsız, Tekin Acar'dan aldım ben. Sorun çıkmadı. Arkadaşlarımı bilgimiz yok deyip, geri çevirmiş bazı yerler. Böyle bir kampanyanın olduğunu söyle mutlaka

Abuk Kraker dedi ki...

bu boy bana bayağı gider :)
resim için teşekkürler =)

esketek dedi ki...

Bende hazırladım rimelleri ,üçünü alabilmek için .Bakalım ne olacak.Ama bu markanın indirimde güneş kremini almıştım.yüzümde leke yaptı ve sulandı,bozuk çıktı değiştim.Yani paramla lekeli oldum..

nazo dedi ki...

* Abuk Kraker, bana da yeter canım. Ben çok fazla kullanmıyorum maskara. O yüzden kullandığımda en iyi sonucu almak için ideal bir ürün.

* esketek, 3 tane alabilir misin bilemiyorum. İsim falan alıyorlar canım. Her kişiye bir tane ama farklı yerlerde, farklı uygulamalar olabilir tabii ki..
Bir de cilt ürünleri ne kadar pahalı olursa olsun işe yaramayabiliyor. Yani belki bozuk değildir ama sana iyi gelmemiştir. Mesela ben Neutrogena ürünlerinden başkasını kullanamıyorum.

a. gizem dedi ki...

ay nazo iyiki yazdın ben de koşayım tunalı tekin acara :) bu arada o sessiz cadım varya yukardaki bodrumlarda onun rimele ihityacı mı varmış canımmmmm :P
hadi opuyorum sizi mucuk!

Zeynep'in Evi dedi ki...

vuuu nefis bir haber bu canımm:)

nazo dedi ki...

* Gizoş, koş tabii ki, kaçmaz ;) Laliş'in keyfi yerinde valla, biz de çatlıyoruz kıskançlıktan :D sana da mucuk!

* Zeynepcim, kaçırma sen de canım..

Adsız dedi ki...

acaba renk seçme şansımız var mı ben kahve rengi kullanabiliyorum:(

nazo dedi ki...

* Adsız, renk konusunda bilgim hiç yok.

lale kunt dedi ki...

haha cadılar sizi :) gizoşa bak, bi de laf yetiştiriyo bana :)

nazo dedi ki...

Sen gezmene baksana Lale Hanım.. Git denize falan gir, güneşlen, şezlongda kitap oku. Uğraşma bizim gibi karasal iklimin çalışan insanlarıyla :D

Elifinelizi dedi ki...

Bu süper bi bigi için çok mersi. Bende hemen gidip alıcam. Rimelin boyunun ufak olması seyehat için yada herdaim yanımızda taşıdığımız makyaj çantasına çok uygun olabilir diye düşündüm . teşekkrüler...

a. gizem dedi ki...

:)))) ay ozlemişim sizi valla ya...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Güle güle kullan bende de eski 2 maskara var bakem İstanbul'a gidince fırsat bulursam alacağım bir yerlerden.