GÜZEL ŞEYLER..

15.9.10

Bu hafta pazardan beri ne kadar hızlı geçiyor zaman. Sürekli bir haber bekleme hali yorucu biraz..
Üstelik pazar umutlu başladı, kötü bitti..
.
Basketbol takımımızla gurur duydum ben, herşeye rağmen mücadele ettik. Her ne kadar kimi çevrelerce küçük görülsede Dünya 2.si olduk. Bence bu kesinlikle görmezden gelinemeyecek güzel bir sonuç!
.
Dün eşimin doktora sonucu belli oldu, kazandı. Çok istediği bir okul değil belki ama şartlar bunu gerektirdi. Başlayacak, belki beklediğinden çok daha iyi şeyler olacak. Belki bırakıp gelecek.. Yaşayıp göreceğiz artık.. Bense şimdiden ayrı kalacağımız günler için yas tutmaya başladım. Haftanın 4 günü farklı bir şehirde olacak. Daha önce de defalarca ayrı kaldık ama şimdi aynı evde yaşamaya alışmışken ve ikimizken, tek olmak zor gelecek ve de yarın ilk günüm :( Neyse ki sadece 1 yıl bu yoğunluk..
Sonra bugün, neredeyse üniversiteden mezun olduğumdan beri istediğim birşey oldu. Haftanın bir günü de olsa fakültede, eğitimini aldığım ve üstüne bir de yüksek lisans yaptığım alanda derse gireceğim. İlk gün pazartesi ve ben şimdiden heyecanlıyım.. Mini mini 6'lardan, koca koca üniversitelilere geçmek biraz zor olacak. Umarım "çocuklar" diye hitap etmem :)
.
Yazın bitişi öff pööff etkisi yaratsa bile sonbaharı çok seviyorum. Hatta havalar azıcık serinlese, uzun kollu giymeye başlasak diyorum :) Çok sıkıldım yazlıklardan!
.
Ölü Ruhlar Ormanı'na başlamıştım. Sonra keçe siparişlerim olunca ara verdim. Şimdi de eşim gidecek, evde yalnız kalacağım diye tırsmaya başladım. Gerilim kitaplarımı rafa kaldırdım. Küçük Aptalın Büyük Dünyası Pucca Günlük ile Ye Dua Et Sev'i aldım. Çabucak bitecekler ve ben yazacağım onları da..


10 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

Canım eşin için hayırlı olsun zor gümleri kolayca aşmanızı diliyorum..
birde ye dua et sev'in yorumunu bekliyorum, şükürki eski tempoma kavuştum kitap okuma konsuunda:)

Fulyanna dedi ki...

Ye Du Et Sev;bitmek bilmedi elimde sürünüyor hala.

Çok sattığı için aldım ama başladığım kitabı bitirmiş olmak için okuyorum.

130 sayfam filan kaldı umarım o kısımları bari zevkli geçer :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım harika haberler vermişsin. Eşini de tebrik ederim seni de. En çok istediğim şeyi yapıyorsun inan çok sevindim harika olacağına eminim. Üstesinden gelirsin sen. İlk zamanlar biraz heyecan olur tabi ama sonra alışırsın:)tek olmak konusunda da hak veriyorum sana alışınca ayrı kalmak zor geliyor ama güzel bir şey için ayrı kalacaksınız.sayılı gün çabuk geçer umarım. herşey gönlünüzce olsun çok sevindim gerçekten. tebrikleeeeer:)

nazo dedi ki...

* Zeynep, sağol tatlım, umarım..
Kitabı okuduğumda mutlaka yazarım. Pucca'ya başladım önce.

* Fulya Bozkurt, benim de çok fazla yerde karşıma çıkmaya başladı, merak ettim. Ön yargılı davranmadan okuyayım, bakalım beğenecek miyim?

* Tuğba'nın Dünyası, çok teşekkür ederim canım. Herşey yolunda olur umarım bütün bir yıl. Kendisi için de zor olacak sürekli yolda olmak falan ama dediğin gibi üstesinden geliriz inşallah.
Ben de heyecanlıyım, ilk haftalar biraz zorlanırım gibi ama alışırım sonra. Sevgiler..

a. gizem dedi ki...

hakkaten başlıktaki gibi güzel şeyler bunlar!
ben çok uzak kaldık çok ayrı kaldık diye soyledim ama bakma şimdi o 3 günlerin sonunda öyle bi sarılıp karşılayacaksınız ki birbirinizi çoook güzel olacak yani :)
opuyorum nazom ...

.ankara düşleri. dedi ki...

ayrılık zor tabi ama umarım çabucak geçer o bir yıl.
ve kocaman bir tebrik...
hayallerin için...

Hayatın Ressamı dedi ki...

Faküldeteki öğrenciler ne şanslı senin gibi genç bir öğretmen hatta yaşlarınız çok çok yakın.
Eşin için harika bir durum .4 gün sabredilmeyecek kadar çok değil .1 yılda çabuk geçer.
umarım yarıda bırakıp gelmez.
Bende aldım Ölü Ruhlar Ormanını ama ondan önce okuyacaklarım var.

nazo dedi ki...

* Gizoşum haklısın, güzel yanlarına bakmak lazım değil mi?

* .ankara düşleri. çok teşekkür ederim güzel yorumun için ;)

* sihirlieller, neredeyse yaşıt olmak avantaj mı dezavantaj mı göreceğiz :) Sağol desteğin için canım..

Nazpek dedi ki...

Emeklerin karşılık bulması ne güzel devamını diliyorum

nazo dedi ki...

İnşallah canım, teşekkürler..