BAZI PAZARTESİLER GÜZELDİR ♥

8.11.10

Bugün dersim yok. Hafta içi evde olmak, hafta sonu evde olmaktan daha farklı ve daha güzel.
Herkesin işte olduğunu bilmek gibi sadist bir düşünceden dolayı böyle hissediyor olabilirim :p
Hava güneşli, ben mutluyum, bir de ayaklarıma baktıkça gülesim geliyor.
Çok şapşal görünüyorlar değil mi?
1 kitap, 1 film, 1 bardak kahve, 1 dilim kek, sırt ağrısına bire bir sıcak su torbası..
Bekleyen işleri de akşama postaladım.
Zor hayat, gerçekten çok zor ^_^
Şu gördüğünüz, yarısı çoktan bitmiş kek Püstüklü Mama'nın uyduruk keki.
Sadece ismi uyduruk desek daha doğru aslında.
Nefis bir şey oldu. Detaylı bilgi burada gizli!
Peki bu film afişine dikkat ettiniz mi?
Uzağı görememe rağmen, cumartesi günü tam bir algıda seçicilik durumu yaşadım. 
Bulut keçe ve renkli yağmur damlaları çok sevimli..
Çağan Irmak, Genco Erkal, Sevinç Erbulak şöyle dursun sırf afiş için bile giderim ben bu filme!


28 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

geçen pazartesi de iyi haftalar dilemiştim sana galiba artık her hafta bu neşeli pazartesi postlarına iyi haftalar diyeceğim :)
ama bu sefer misafir kabul eder misin çok davetkar bir kek ve fincan gördüm orda :)
afiyet olsun nazocum:)

Girls On Blog dedi ki...

İyi haftalar Nazocummm...:)
Afiş oldugunu anlayana kadar ilk 20sen senin keçe şekerlerinden zannettim ben onu heheheh...
operimmm:)

sergun dedi ki...

çok kötüsün ama, şu iş yoğunluğumda oldu mu şimdi bu :))

zoitsa dedi ki...

keyfini çıkar:)

esketek dedi ki...

Öğretmenim,öğretmenim,bugün benimde boş günüm..sabah yürüyüşümü yaptım,çocuklarımı okula gönderdim,temizliğe başladım,ama daha yarıya bile gelemedim..imdattt.
bu arada ateşböceği yolunu okudum ve çok beğendim..keyfin bol olsun...

Unknown dedi ki...

Ben de bugün evdeyim.İşlerimi bitirdim ve oturup kitap okumaya başlayacağım şimdi.
Çağan Irmak'ın filmini ben de çok merak ediyorum.

Nazpek dedi ki...

Ama olmazki böylede yapılmaz ki:))

Swotpisces dedi ki...

terliklere bayıldım, çok şekerler. :)

nazo dedi ki...

* .ankara düşleri., haftada bir kere post yazınca :p Gerçi birkaç gündür yazıyorum. Keşke misafir edebilsem seni, çok isterdim gerçekten..

* Girls-On-Blog, hehe.. nereden akıllarına gelmiş, acaba afişle ilgili bişeyler olacak mı film de meraktayım ben de :)

* sergun, :)) bu seferlik böyle olsun :)

* zoitsa, teşekkürler ;)

nazo dedi ki...

* esketek, aslında benim boş günüm yok ama bugünlük böyle oldu. Hafta sonu hallettiğim için temizlik derdi de yoktu. Güzeldi anlayacağın ;) Ateş Böceği Yolu iyi gidiyor. Teşekkür ederim canım..

* Kitap Kurduyum Ben, senin dinlenmeye daha çok ihtiyacın var canım. İşe yaramıştır bugün umarım. Önceki yazıda mimin var ;)

* nazpek, yaptım bile :))

* Swotpisces, teşekkür ederim. Markafoni'nin Twigy kampanyasından aldım. Yine olur kesin, bakabilirsin.

Zeynep'in Evi dedi ki...

dün bende kek-kahve-kitap üçlemesi yaptım ama zamana bakıyoruz..dün:) bugün de olsa hiç hayır demezdim..kekimi ben de çektim terliklerimi daha çekmedim bak şimdi beni dürtüyosun nazocukk:)

aşgaane dedi ki...

hafta içi evde olmak... çok kıskandım seni:) bu filmi ben de çok merak ediyorum

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Pazartesin süper başlamış anlaşıldı:))) Nasıl keyfili fotolar! Bugün sendrom hiç geçmemiş yanından:))) Maşallah! İyi haftalar:)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

ahhh nazo:) boş gün mü? o da ne?? benim bir gün öğleden sooram boş onda da hep saat 4 e toplantı falan denk gelir:) Kıskanıldınn çok fenaaaa:)

nazo dedi ki...

* Zeynepcim, hafta içi daha zevkli hafta sonundan :) ee hadi o zaman yaz sen de, bitsin mola ;)

* hayat güzel, hep olmuyor, bu hafta böyle oldu sadece ;) Filmi mutlaka izle!!

* Kirpikteki Gözyaşı, hiç gelmedi canım, pek de güzel oldu ama yarın uğrar kesin :(

* hande ne yapıyor? benim de boş günüm yok canım ama çok zevkli oluyor gerçekten ;)

.ankara düşleri. dedi ki...

sen istersen haftada bir gün yaz istersen iki haftada bir gün yaz ben hep keyifle okuyorum seni :)
kimbilir bir gün gerçekten içeriz kahvelerimizi misss keklerle :)
iyi geceler nazocum:)

cecilia dedi ki...

resimler çok hoştu :)
ya bu filmi çok merak ettim şimdi, yeni görüyorum, ismi ve oyuncuları ilgimi çekti vizyona girdimi ne zaman girecek acaba?

nazo dedi ki...

* .ankara düşleri., canım benim çok teşekkür ederim. belki bir gün ;) öpüyorum seni..

* cecilia, teşekkürler.. 19 Kasım'da giriyor vizyona. Güzel olacağını düşünüyorum, izleyince yazarız artık yorumlarımızı ;)

nergisce dedi ki...

suan sana özendim:) bir kez daha baska dilde aski izlemek isterdim... ve o bulut beni bitirdi

yasemen k. dedi ki...

hayatımda gördüğüm en şirin terlikler! :)
Başka Dilde Aşk gerçekten çok güzel bir film şu zamana kadar gerek yerli festivallerde gerek yabancı festivallerde aldığı her ödülü sonuna kadar hak ediyor!
Çağan Irmak, 'Prensesin Uykusu''nun afiş seçimini sinemaseverlere bırakmıştı.Hepsi birbirinden güzeldi ama benim de favorim bu olmuştu! (:

Rumeysa dedi ki...

:) O duyguyu ben de çok seviyorum..:)
bulut harikaaaa..
ayrıca terliklerini, sıcak su totbanı ve kekini kıskandım! :)

nazo dedi ki...

* Nergisce, güzel filmdi gerçekten. Presesin Uykusu ise merakla beklediğim ve de güzel olacağını düşündüğüm bir film. Afişinden belli :)

* yasemen k., çok teşekkür ederim canım. Daha iyisi senin olsun.. Başka Dilde Aşk çok güzel bir film, sonuna kadar katılıyorum söylediklerine.. Prensesin Uykusu'nun afişlerini izleyicilerin seçtiğini bilmiyordum. Bilseydim ben de bunu seçerdim kesinlikle ;)

* Rumeysa, canım benim keki kıskanırsan üzülürüm. Yurttasın ya o yüzden ama bayram tatiline çok az kaldı ;)

zeynep bayram dedi ki...

merhaba benim üyem olmuşsunuz,ben de ziyarete geliyim dedim.çok geç kalmışım çok güzel görseller var.kapodokya gezinizde şahane görüntülr bulmuşsunuz(benide gitmem için dürt dü doğrusu)çağan ırma ın filmini şimdi bende merak ettim ayrıca sevinç erbulak ı çok severim.....afiş de biraz araklama olmuş aslında çünkü geçen sene filan ben bunun aynısını ETSY de gördüm yaparım diye kopyalamıştım o kadar eminim....görüşek üzere...

Aslı dedi ki...

Nazooo işkence çekiyorum ben burada! Sabahtan akşama kadar ders,sakın gelme bu eğitime =))

Rumeysa dedi ki...

:) :) evet evet, anneme, pisican a, mutfağıma kavuşmama az kaldı.. ;)

ayci dedi ki...

iste her pazartesi böyle olsa - sali günü daha bir cekilir olur - ve hafta daha bir keyifli :)

love and smile dedi ki...

Kalpli şeylere deli olan biri olarak su torbasına aşık olduuuummm :)çok güzel..acep nereden aldınız?
"Başka dilde aşk" filmini çok beğendim.
Prensesin Uykusu afişi gerçekten çok etkileyici ve sıcak.

Püstüklü Mama dedi ki...

Aaa! Uyduruk kekim :))

Afiyet olsun tatlım. Süper kabartmışsın :) Çok özendim yaptıklarına. Az kaldı finaller bitsin de ben de yapayım. Ne zormuş hem öğrenci hem öğretmen olmak :))