THE BODY SHOP YOSUN SERİSİ

29.11.10

Birçok kez cildimin problemli olduğunu yazmıştım. Bir dönem antibiyotik ve tıbbi losyonlar bile kullandım ama hiçbir zaman tamamen bir iyileşme olmadı. Eskisi kadar sivilce çkmıyor belki ama ton farklılıkları, kırmızılıklar geçmiyor. Ben de eskisi kadar uğraşmıyorum, onlarla barışık yaşamaya alıştım artık. Kırmızılıklar için kullanmaya başladığım Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector henüz bitmedi, bittiğinde farklılıkları yazacağım.

Bir süredir cilt bakım ürünlerinden uzak duruyordum ama yeterince temizlenmediğini hissettiğim için ve de özellikle göz altlarımdaki şişlik ve koyu renkli halkalar birşeylere başlamam gerektiği sinyalini veriyordu. Makyaj Çantam'ın yazısından sonra The Body Shop karar kıldım. 2 al 1 öde kampanyasının da etkisi var tabii ki ;)
{Online satışı olan bir firma değil ancak telefonla siparişte çok yardımcı oldular. Kampanyadan dolayı Ankara'daki mağazalarda istediğim ürünlerden bazıları kalmamıştı. Kanyon TBS'u aradım, istediğim ürünleri söyledim. Verdikleri hesap numarasına havale ettim ücreti ve ürünler ertesi gün elimdeydi. Kargo ücreti de gerçekten çok makul.}
The Body Shop Seaweed Clarifying Gel {Yosun Arıncıdırıcı Yüz Yıkama Jeli}
The Body Shop Seaweed Toner {Yosun Arındırıcı Tonik}
The Body Shop Seaweed Pore Perfector {Yosun Gözenek Sıkılaştırıcı Jel}
The Body Shop Seaweed Mattifying Day Cream {Yosun Matlaştırıcı Gündüz Kremi}
The Body Shop Vitamin E Eye Cream {Vitamin E Göz Kremi}

5 gün yeterli bir süre değil ama hassas bir cildim olduğu için 1-2 kullanışta bile sivilce yapabiliyor bazı ürünler. O açıdan sorun yaşamadım. Yosun serisi ferahlatıcı bir his bırakıyor ciltte. Çay ağacı serisinin kokusunu hiç sevmemiştim. Cildim çok yağlı olduğu için nemlendiriciye gerek duymuyorum. Sadece havalar soğuduğunda yüzümün bazı yerleri kuruyor. O yüzden matlaştırıcı nemlendiriciyi aldım ama çok fazla kullanmıyorum. Göz kreminden ise umutluyum . Tutulan bir ürünmüş, fiyatı da piyasadaki diğer ürünlere göre uygun. Umarım olumlu sonuçları yazarım ileride.


16 yorum:

ipekböceği dedi ki...

slm nazo.benimde senin gibi problemli bir cildim var.24 yaşındayım ve belki kullanmadığım marka kalmadı.ama herzaman problem problem...neyse yaklaşık bir aydır yves rocher in ürünlerinin kullanıyorum özellikle portakallı toniğinden çok memnunum.mineral makyaj ürünlerini de kullanıyorum.tavsiye ederim.bende kullandığım ürünler bitince seninkileri deneyeceğim.

tuku dedi ki...

fön çektirirken alından alınan tarak hizasında bile alnımda kocaman çizgiyle dolaşacak kadar hassas benımde cildim. ama hiç cesaret edemmiyorum böyle ürünlere.hemen tepki veriyor cilt:)

Allegra'nde dedi ki...

vitamin e serisinin yüz kremini kullanıyorum ben de. güneşten koruyucu etkisi olduğu için yazın da çok iyi geliyor. göz kremini merak ediyordum, kullanmanı ve görüşlerini mreakla bekleyeceğim :)

nazo dedi ki...

* ipekböceği, yves rocher iyi olduğunu duyduğum ama kullanmadığım bir marka. Cilt konusunda biraz bilgim varsa, her cilt tipi farklı. Bana iyi gelen, sana gelmeyebilir. Sana iyi gelen, benim cildimi mahvedebilir. Mesela neutrogena nispeten ucuz ve herkesin bulaileceği bir ürün. Marketlerde falan satılıyor. Çoğu kişi memnun kalmaz ama ben çok memnundum. Tedavi gördüğüm sırada onu kullandım. O dönem Vichy'e başlamıştım. 10 gün dayanabildim. Zahmetli bir iş ama deneme yanılma yöntemile bulucaz ürünlerimizi. O yüzden şimdilik memnunum ben. Fiyatı da uygun geldi. yves rocher ise denemek istiyorum. Ayrıca miner. makyaj ürünlerimde var. Kötüyken çok kullandım. Şimdilerde ara sıra kullanıyorum. Umarım senin de en aza iner cilt sorunların. Sevgiler..

* tukucum, benim de öyle ya.. Bir de bunun kaş vs. aldırma durumu var. 3-4 saat kızarık geziyorum. Sonra ki 2 gün sivilce çıkıyor :( Deneye yanıla buluyorum ben. Sorun çıkaracağını anlayınca bırakıyorum :)

* Allegra'nde, şimdilik memnunum canım. Ben en çok minik yağ bezeler yapmasından korkuyorum. Zaten var dikkatli bakılınca görülecek kadar minik. Her gün kontrol ediyorum ama 1 aydan önce anlaşılmaz gibi. Yazarım mutlaka..

Aslı dedi ki...

N@zooo, ben de yazdan beri kullanıyorum bu seti=) Benim cildim de çok yağlı, o yüzden nemlendiriciye gerek yok diyordum ama bu matlaştırıcıyı tonikten sonra sürmeye başladım şimdi hiç parlamıyor gün içinde cildim. Nemlendirici kullanmayınca pırıl pırıl oluyordu burnum alnım falan... Çay ağacı serisi de güzeldi ama toniği özellikle cayır cayır yakıyordu cildimi... İnşallah sen de memun kalırsın bu seriden de uygun ürün arayışın son bulur =)) Güle güle kullan =)

pembe fiyonk dedi ki...

çok memnun olduğum bir ser ve göz kremi,umarım sende memnun kalırsın

nazo dedi ki...

* Aslıcım, umarım.. çay ağacının temizleme jelinin kokusu çok kötüydü. Bi arkadaşıma vermiştim, kullanamadım. Nemlendiriciyi kullanmaya başladım ama çok çok az. Yavaş yavaş alışayım. Temizlik hissi süper bu arad yumuşacık yüzüm :)

* pembe fiyonk, umarım canım.. özellikle göz kreminin olumlu etkisini merakla bekliyorum!

HUYSUZBALIK dedi ki...

NAzocum 3 yıl kadar lazer eğitmenliği yaptım. Cilde kremlerden de başka şeylerden de iyi geliyor lazerle cilt bakımı. Her yıl yaptırıyorum mutlaka. Sana da tavsiye ederim. Bilgi almak istersen mail at bana. Sevgiler...

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım ben artık öyle yoruldum ki cilt bakımı için alışveriş yapmaktan vichy'ye varana kadr hepsini kullandım ama çok büyük fayda gördüm diye yazabileceğim ürün sayısı ya birdir ya da iki..onlar içinse sadece yıkadığım günki tazeliğini öneririm..
biraz uzak duruyorum artık bu ürünlerden ben galiba...

Unknown dedi ki...

Nazocum güle güle kullan ürünlerini.Ben de Body Shop'un genelde body butterlarını severek kullanıyorum.Geçenlerde de arkadaşıma hediye aldım bir seri.

nazo dedi ki...

* Esincim, lazerle cilt bakımı yapıldığını duydum gibi ama bilgim yok. ihtiyacım olduğunda kağını çalarım ;) sağol canım..

* zeynepcim, ben de öyleydim bir süredir. yeniden başladım ve de iyi gidiyor. olmazsa yine dinlenmeye çekerim kendimi.. ama bu işin marka ile ilgisi olmadığını biliyorum artık..

* Kitap Kurduyum Ben, onlarda da kamp var di mi? Ben bu ay cilt bakımına ağırlık verdiğim için diğerlerini incelemedim ama daha önce kullanmıştım. Bu arada göz kremi işe yarıyor kesinlikle.. Biraz daha zaman geçsin, yazacağım..

nihalasli dedi ki...

Canim bana da esimin ailesi almisti bu seti ama benim gibi yuzune nemlendiriciyi bile cook az suren birine fazla geldi:)Buraya gelmeden birazini ablama verdim birazini da duzensiz kullanimla bitirdim.O yuzden iyi kotu diyemem ama simdi nemlendiricisini aldim burdan cunku burasi sogukmus biraz:)bu arada hata yaptim tabiki cunku tj maxx de ayni markanin kremleri cook ucuza satiliyor.hepsini bulmak mumkun olmasa...

nazo dedi ki...

nihalasli, ben de nemlendiriciye kış ayları dışında çok fazla ihtiyaç duymuyorum. ürünlerden memnun olmaya devam ediyorum, bundan sonra da bişey çıkmaz galiba.. Kozm. ürünlerde cennet orası, keyfini çıkar ;)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Uzun zaman kullandım bu ürünleri Nazocum ama malesef çok memnun olduğumu söyleyemeyeceğim. Aslında piyasada cildimi çok daha güzel yapacak bir sürü ürün olduğunu biraz geç keşfettim. Tabii bunların 2 al 1 öde ile fiyatları çok uygun oluyor ama ben pek memnun kalamadım yani... Belki de cildime tam olarak uygun değildi bilemiyorum. Vichy, Clinique ya da Biotherm gibi markalardan daha iyi sonuc aldım.

kendindenkendinegöçen dedi ki...

selam nazo,
aşağı yukarı 1 ay olmuş gibi kullanalı bu ürünü.
yorumlarını alsak? memnun kaldın mı?

nazo dedi ki...

Selam,
Neredeyse 1 ay olacak ve memnunum ben. Her zaman söylediğim gibi cilt ürünleri herkes de farklı etki yaratıyor. Ben hiçbir problemle karşılaşmadım. tem. jeli bitmek üzere, yenisini alacağım.
Sevgiler..