ESSIE MATERIAL GIRL & GOOD TO GO

28.11.10

 Limango'dan aldığım Essie ojelerim geleli çok oldu ama kullanamamıştım bir türlü.
Her ikisinin rengi de beklediğim gibi geldi. Şişedeki rengi tamamen yansıtıyorlar.
Big Spender'ı deneme amaçlı sürüp, sildim. Sürümü o kadar kolay ki.. İlk fırsatta onu da tantırım.
Material Girl tam bi bordo. Yalnız tek katta sonuç vermiyor. 2 kat sürdüm ben.
O yüzden biraz zorlandım. Manikür sonrası sürdürmeyi düşünüyorum,
tek başıma sürmek uğraştırır beni. 
Ayrıca üzerinde de good to go var.
Çok yoğun 2 kat ojeyi sn.de kuruttu ve tam not aldı benden :)


3 yorum:

Aslı dedi ki...

Oooo güle güle kullan, Material Girl'ün rengi hakikaten hoşmuş! Good to Go'ya ise fena göz koydum, ilk kampanyada kesin benim olacak =))

nazo dedi ki...

* Aslican material girl güzel bir renk. ağır, hoş ;) good to go'yu ise tavsiye ediyorum. Kesin olur bir yerlerde kamp. takip edelim şeker..

Aslı dedi ki...

Evet evet, hatta markafoniye girip "hangi kampanyayı görmek istersiniz" bölümüne yazayım hemen ;)