İŞTE GELDİM, BURADAYIM!

22.11.10

Bugün yukarıdaki çizimi yaşamayan kaç kişi var merak ediyorum? *_*

Dün akşam geldik, hiç oturmadan bavul açıp, yerleştirme işine giriştim.
Yıkanmayı bekleyen çamaşırları yıkamadım; sırf ütüyü gecikirmek için.

1150 km yapmışız toplamda. Hepsini ben yapmışım gibi pestilim çıkmış.
Tatil demek, yorulma demek, bir kez daha anlamış olduk.

Hiç sütlü tatlı yemedim. Kaymaklı ekmek kadayıfı ve baklava yediğim en hafif yiyeceklerdi.
Gerisini siz düşünün. Zaten eve girer girmez tartıldım. 1,5 kilo yanıma kar kaldı.
Diyetisyen yolları gözüküyor artık. Benim halledebileceğim bişey olmaktan çoktan çıktı.
Kendi kendime dur diyemiyorsam, ipin ucu kaçmadan yardım almak en doğrusu!
(sosyal mesaj sadece kendime)

Bayramda karşılaştığım, bana göre en komik şey memleketimde lokum kuyruğunun olmasıydı.
Şehirlere özel yiyecekler, her zaman mı kapı kapış gidiyor tatillerde?
Arkadaşlarım için 2 gün uğraştı babam ve sonunda başarıp aldı.

Annemlerle, yakınlarımla olmak yine mutlu etti. Yine hep beraber olabilsek diye geçirdim içimden.
Ayrılırken yine ağladım. Bu hep böyle devam edecek artık, anladım.
Büyümekle/büyüyememekle ilgisi yok.

Annem bir sürü yiyecek hazırladı yine burası için.. Hazır yemeyelim diye köfte bile yaptı.
Onları bir öğünde yiyebileceğimiz kadar ayırdı, yerleştirdi.
Hatta son gün ayrı yemek bile yaptı, bugün yiyelim diye..
Anne olmak, anne gibi düşünmek apayrı bir şey.. İyi ki var ♥

Yoruldum, evimi de özledim ama yeni bekleyişim yarı yıl tatili..
 2 ay geç hadi çabucak!


21 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

bizde de tatiller koşturmya geçiyor neredeyse nazocuğum ama ailenle özlem gidermek o enfes mamaları yemek bile yeter, hoşgeldin bie kez daha :))

yass dedi ki...

hosgeldın nazos. hepımız de bır kırgınlık bır uyusukluk var resmen. bılgısayar bana bakıyor ben kendılerıne. zıhnıme yavas yavas gelıyor bılgıler ama benden cıkan ses geelmeee geeelmeeee

Meyra dedi ki...

merhaba.. bu durumu en çileli şekliyle bizzat yaşadım:(( ite kaka geldim işime:)
tatil demek kesinlikle yorgunluk demek arkasından 2-3 günlük dinlenmek demek;)herşeye rağmende sevdiklerinle olmak en mutlusu demek:))
sevgiler...

ceydabural dedi ki...

yukarıdaki çizimin son haline güldüm galiba ben işi ozlemişim :) erkenden hazırlandım
umarım sevdiklerinle tekrar sağlıkla kucaklaşırsın :)

Flame dedi ki...

bende +800 ile atlattım tatili.. Çocuklarla gezdik, yedik içtik en çok da kahvaltılarda coştum ben :) Bir de kendi hazırladığım halde :p Neyse veririz dimi Nazo :SS

battodol dedi ki...

beni zorla yataktan söken bir kocam var hem de her sabah :) tatilde dinlenmek için evde kalmak lazım ama o da ev işi yapmak demek o yüzden gezmek daha iyi olsa gerek :)

Nedret dedi ki...

Ekmek kadayıfı herşeye değer. Uğruna 3 kiloya razıyım:)) Anneciğini çok iyi anlıyorum. Benim çocuklarım gibi yapıp köfteleri buzlukta unutma, en kısa zamanda yiyin:)))

Hayatın Ressamı dedi ki...

Hoş geldin.
Sanırım o 1.5 kiloyu herkes aldı.Hatta bende 2 görünüyor.Hemen halletmeye başlamalıyız o kiloları.
Anneler hep aynı ve çok değerli.

.ankara düşleri. dedi ki...

hoşgeldin nazo;
onca güzellikten sonra kalkmak zor gelir tabi :)
ama gene de iyi haftalar canım:)

tuku dedi ki...

uff benım annemde şuan canın birşey istiyorsa söyle yapıyım getiriyim diyor öglen yemeklerinde dısarda yemiyim diye. Kesinlikle büyümekle alakası yok hep küçük kalıcaz gözlerinde. Ki çok tatlı bu karşılık beklemeden şımartılma duygusu.

nihalasli dedi ki...

Tuylerim kalkti ya annen kisminda:( Anne cok baska bir sey, kendini zerre kadar dusunmeyen tek kisi o sanirim.
Diyetisyende olsa is sana bakicak en buyuk yonuyle.Bence sen gayet hos ve ince gorunuyordun fotograflarinda.Ama tabi olmak istedigin ve kendini sgalikli hissettigin kiloda olmak baska.
Zamaninda diyetisyen destegi aldim babam istedi beslenme hakkinda bilgim olsun diye.Guya oldu o yuzden diyetteyim hala:)
Canim eger bu anlamda danismak istersen sanamail adresimi yazayim;)

ceren ipek dedi ki...

yazılarını zevkle okuyorum sevgili blog sahibesi.galiba sen de nevşehir'de yaşıyorsun.ben de burda yaşıyorum-umarım şimdilik-
sen nerelisin? :) lokum falan deyince aklıma adana geldi,ben adanalıyım da :)

nazo dedi ki...

* Burcucum, tatil olsun da yorulalım napalım :) evde olsaydım 9 gün, kesin çok sıkılırdım.. Siz de hoşgeldiniz canım..

* yass, bugün zor geçmiştir di mi? geçti gitti işte, düzene girer artık.. önümüzde böyle uzun tatil yok. gerçi benim var da sizin yok :D

* Meyra, tamamıyla katılıyorum yorumuna ;) bloguma hoşgeldin..

* ceydabural, aslında ben de özledim işi ve arkadaşlarımı ama arada güzel oluyor böyle tatiller..

aşgaane dedi ki...

hoş geldin nazocum dediğin gibi tatil=yorgunluk demek:) sınırlı zamana bol ziyaret sığdırmak da ayrı bi yorgunluk tabi...
ben de şimdiden yarı yıl tatilini iple çekiyorum valla:) ama diğer mesleklerde çalışanlar duymasın, çok kızıyolar;)

nazo dedi ki...

* Flame, sen verirsin şekerim. Sana inandığım kadar, kendime inanamıyorum malesef :D Yediklerime şöyl bir bakıyorum da hiç de pişman değilim aslında ;)

* battodol, sabahları zor da olsa ilk seferde kalkıyorum ben, servisi kaçırmamak için. tatil en güzeli, boşver ;)

* neduk, kaymaklı ekmek kadayıfı, Afyon kaymağı ile nasıl güzel oluyor.. yemedinizse tavsiye ederim ;) hiç unutur muyum köfteleri? çoğu zaman kurtarıcım oluyorlar! tüm anneler iyi ki varlar ;)

* Hayatın Ressamı, sorma canım ya, halletmek lazım.. keşke vermesi de alması kadar kolay olsa :( anneler, ok çok kıymetli!!

Nazpek dedi ki...

ahh bu anneler:))

nazo dedi ki...

* .ankara düşleri., tatil güzel ama işimiz de iyi ki var.. senin için de çok güzel bir hafta olsun canım..

* tukucum, şimdi nasıl heyecanlıdır annecin.. inşallah çok güzel geçer bugünlerin ve sağlıkla kucağına alırsın ufaklığı.. sen de öyle olacaksın bu arada, biliyorsun değil mi? ;)

* nihalasli, canım benim de sorunum, pek çok kadının sorunu olan basen kısmı. kilo aldığımda orantılı dağılmıyor malesef, o yüzden dikkat etmem gerekiyor. Blogdaki fotoğrafları diyorsun sanırım, teşekkür ederim :) ben beslenme eğitimi aldım biliyor musun? ne yapıp, ne yapmayacağımı çok iyi biliyorum ama uygulayamıyorum. yani birilerinin beni iteklemesi lazım. işte böyle..

* ceren ipek, merhaba.. -umarım, şimdilik- ben de Nevşehir'de yaşıyorum :) Afyonluyum. Takibin için teşekkürler..

* hayat güzel, elimizden geldiğince gittik ziyaretlere de ama daha çok tatil havasında geçti. gezme-tozma-yeme-içme ;) tatillerimiz çok kıskanılıyor değil mi? haklılarda aslında.. şanslıyız ;)

* nazpek, ahh anneler ;) akşam anne yemeğimizi yedik, ohh ne güzel oldu.. iyi ki varlar ;)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de şimdiden sömestr tatilini beklemeye başladım :) Annelerin yerini kimse tutamıyor gerçekten de. Sevgiler.

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

hoşgeliverdin nazoo:)
Ben söyleyeyim aynı mazarayı bu sabah 3 kere yaşadım:D

nihalasli dedi ki...

Haklisin o zaman canim diyetisyen fikrinde cunku diyetisyenin en iyi yaptigi is ittirmek:)
Canim bende bir mimin var arzu edersen cevaplamak beklerim:)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

gerçekten tetil demek yorgunluk demek.. hele bir de çocuk varsa...