ÇAĞDAŞ YAŞAMI DESTEKLEME DERNEĞİ

10.12.10

Dönem başında bir arkadaşımın ve O'nun bir yakınının yönlendirmesiyle Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'ne okulumuzun yeni açılan kütüphanesi için kitap isteğimizi belirten bir mektup yazdım. Okul müdürümüz de onayladı. Yaklaşık 3 ay geçtiği için aklımızdan tamamen çıkmıştı.
Dün sabah okula geldiğimizde tam 94 koli kitapla karşılaştık. Sanırım dün biz okuldan çıktıktan sonra gelmiş. Koliler dergi, roman, ders kitabı, ansiklopedi şeklinde gruplara ayrılmış. Ufak bir şaşkınlık anından sonra aklımıza geldi. Mutlaka gönderirler diyordum ama bu kadarını beklemiyordum doğrusu. Özellikle romanlarda aklım kaldı. Öğrencilerin okumasını istedikleriminin dışında, benim de okumak istediğim bir sürü roman var.
Dernek hakkında söylenenleri, basında çıkan olumsuz haberleri anlamak güç. Bu insanların işi sadece eğitim.. Hiç bir çıkarları yok. Arkasına sığındıkları hiç bir durum yok. Türkan Saylan başta olmak üzere, baştan aşağı tüm çalışanlarına minnet duyulması gerekirken, Türkan Saylan'ın hayatını anlatan bir tv dizisinin izlenmemesi yönünde propaganda yapanlar hangi zihniyetin ürünü çok merak ediyorum. Verecekleri eğitim bursu haberleri okula geldiğinde öğrencilere, "onlar sizi ileride kullanacak, sakın başvurmayın" diye baskı yapan öğretmenler tanıdım ben önceki okulumda.. Tıpkı bu bursla okumuş arkadaşlarımı tanıdığım gibi..
Her neyse.. Bir fırsat doğdu, yazdım ben de düşüncelerimi..
Bu sayede bir kez daha kendi adıma ve okulum adına teşekkür ediyorum ÇYDD'ne..


23 yorum:

Flame dedi ki...

Gözlerim doldu, aktı yaşlar.. Çok sevindim öğrencilerin adına.. ÇYDD'ye kocaman alkışşşş...

ebrulikedi dedi ki...

öğrenciler adına öyle sevindim ki.çok duygulandım.umarım onlar da bunun değerini bilirler.
sevgiler

tuku dedi ki...

waayy harika benimde gözlerim doldu yahu. yazık karalamaya çalışanlara. tertemiz bir nesil yetişecek okadar karanlık değil Türkiye inanıyorumm!

Nedret dedi ki...

Budur:)) Gayretin için tebrik ederim seni. Sevgiler.

touch the sky dedi ki...

çok güzel şeyler bunlar gerçekten garip bir biçimde tüylerim diken diken oldu benim de ne anlamlı bir yardım, tebrik ederim gerçekten :)
bunları okuyacak herkes adına çok mutlu oldum :)

nehircce dedi ki...

Canım bende onların bir çocuğuyum :) onlar sayesinde okudum desem yeri..Yıllar oldu ne peşime düştüler ne de birşey beklediler benden.Söylenenlere kulaklar tıkanacak başka yolu yok.Amacının dışında hizmet veren bir sürü kuruluş var önce onları ayıklasınlar içimizden...
Kitaplara çok sevindim.Dilerim daha bir çok okula ulaşabilsinler.
sevgiler.

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

O kadar güzel çalışıyorlar ki, hayranım ben, ve basında cıkan eleştiriler, karalamalar hep daha karanlık bir Türkiye için. iyi ki sizin gibi öğretmenler var, iyi ki CYDD var.

Aslı dedi ki...

aaa Nazo niye öyle diyenlere kızıyorsun, çocuklar cemaatler tarafından okutulunca onlar hiç karşılık beklemiyorlar, hayat boyu paçandan çekiştirip "seni biz okuttuk vefa borcun var" diye her gittiğin yerde kaçsan da karşına çıkmıyorlar!! Söyleyecek çok şey var ama bu güzel haberin altına olumsuz şeyler yazmak istemiyorum...

Habere çok sevindim canım, hem senin adına hem de ufaklıklar adına=) ÇYDD'ni de bir kez daha tebrik ediyorum bu güzel destekleri için.

Merve dedi ki...

Ne kadar güzel,anlamlı bir davranış..çok duygulandım okurken..
Verdiği sözü tutan o kadar az dernek kaldı ki..

Tebrik ediyorum bende ÇYDD'yi.

Unknown dedi ki...

Okulun öğrencileri kimbilir e kadar sevinecek. Senin ve ÇYDD sayeseinde...

sünter dedi ki...

Nazom
sen bir tanesin. Iyiki ögretmen olmussun. Bu yaziyi görünce ilk aklimdan gecen cümle bu oldu. Sevindim hemde cok sevindim.

CCYD de tebrikler.

3kişilikDünyam dedi ki...

Bu ülkede meyve veren ağaç her zaman taşlanmak zorunda mı??? Biz de ÇYDD' ne en az onların bize/çevremize verdiği emek kadar destek olmalıyız. Maddi/manevi... Elimizden ne geliyorsa...

nazo dedi ki...

* Flame;
Bence de çok büyük alkış ÇYDD'ne. Öğrencilerde kıymetini bilirler ve bu fırsatı değerlendirirler umarım..

* ebrulikedi;
Umarım bilirler. Bu fırsat kolay ele geçmez çünkü.
Sevgiler benden de..

* tuku;
Ben de umudumu korumaya çalışıyorum. Keşke kıymetleri bilinse..

* neduk;
Çok teşekkür ederim. Ben sadece mektup yazdım arkadaşım sayesinde. Gerisi ve en büyüğü ÇYDD'nin ve onlara güvenmeye devam edip bağış yapanların..

Nazpek dedi ki...

Emeği geçen herkesin yüreğine sağlık

nazo dedi ki...

* touch the sky;
Ben de çok mutlu oldum. Kimbilir daha nerelere, ne yardımlar götürüyorlar..

* nehircce;
Şu yazdıklarını okusalar da anlamazlar biliyor musun? İnsanları zaaflarını kullananlar, beyinlerini yıkayanlar.. söyleyecek o kadar çok şey var ki.. Umarım daha çok okula ulaşırlar..
Sevgiler canım..

* Tanya's;
Canım Tanyacım bizler elimizden geleni yapalım ve umudumuzu hiç kaybetmeyelim..

* Aslı;
Gerçekten o kdar çok söylenecek var ki canım.. Aslında herkes her şeyi biliyor ama kimsenin işine gelmiyor.

Burcu Çalışkan dedi ki...

iyi şeylerde oluyor, olacak umutsuzluğa kapılmadan, doğrulardan şaşmadan yetişecek nesillerde olacak. en azından bu amaçta olan kurumların varlığını bilmek rahatlatıcı nazocuğum

nazo dedi ki...

* Merve;
Malesef çok az öyle kurumlar/kişiler.. O yüzden elimizdekilerin kıymetini bilebilsek keşke..

* Gülhan;
Umarım canım.. Umarım ufukları açılır biraz da olsa..

* Sünter;
Benim 5 dk. mı alan bişeydi. Esas iş ön ayak olanların, ÇYDD'ye bağış yapanların ve bu bağışı ulaştırma işini layıkıyla yapan ÇYDD'nin..
Çok öpüyorum seni Sünter Teyzecim..

* 3KişilikDünyam;
Çok haklısın bir kaç kişinin/kurumun çabasıyla olacak şey değil. Hepimizin taşın altına koymalıyız elimizi..

* nazpek;
Sağol canım..

nazo dedi ki...

* Burcu;
Canım çok haklısın.. Herşeye rağmen yılmadan, amaçlarından sapmadan çalışan kurumlar var. Bizler de her şekilde onların yanında olmalıyız ki daha güçlü olsunlar.

Meyra dedi ki...

nazocum önemli olan kurum farkına varmak! böyle kurumlarını amaçlarını önyargısız anlayablmek marifet zaten..sende bu marifetli nadir insanlardan birisin ne mutluki böyle eğitimciler halaa var:))
farkına varamayanlar düşünsün artık;)

Lokum Hanim dedi ki...

Gercek anlamda cok sevindim =) Keske butun kurumlar onlar gibi olabilse

Zeynep'in Evi dedi ki...

nazocum bu yıl bizim okulumuzda da faaliyete başladılar ve çocukları haftanın belirli bir günü alıp eğitim veriyorlar evlerinde bilgisayarla tanışmamış çocukların önüne bilgisayar veriyorlar, ya da eğlendirerek öğretiyorlar..
kesinlikle boş safsataları dinlememek gerkiyor, eğitim için bişiyler yapmaya çalışıyorlar..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ne güzel hala umutluyum bunları duydukça...

yesilmutfaktanlezzetler.blogspot.com dedi ki...

O kadar cok duygulandim ki...
Sevgili Türkan Saylan ve ardindan giden binlerce yardimseverin hakki ödenmez...
Böylesi insanlar daima karalanir zaten...
Seni de kutluyorum canim bu cabalarin icin....