ELF'LENDİM

16.12.10

Elflerime kavuştum nihayet. Ürünler beklediğimden güzel geldi.
  • Parıltılı göz kalemi çok hoşuma gitti.
  • Hediye far paletinin renkleri çok kullanışlı.
  • Katikül giderici çok pratik ve cidden işe yarıyor. Şuan temiz ve yumuşacık tırnak diplerim ;)
  • Fırça güzele benziyor ama under eye concealer & highlighter hakkında bir fikrim yok henüz.
  • Son olarak ojelerden de memnun kaldım. Dark Red adı üstünde, bildiğimiz koyu kırmızı. Sürümü çok kolay, ikinci katta sonuç veriyor ama çabucak da kuruyor. Smoky Brown'ı ise çok beğendim. Elf ojelerin iyi olduğunu duyuyordum zaten. Daha sonraki alışverişlerde farklı renklerini de almak istiyorum.


6 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Ben de aynı far paletinden aldım ve çok memnun kaldım:)Ürünleri gerçekten güzel Elf'in fiyatına göre...Güle güle kullan:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan
bende karar verdim alcam valla

Aslı dedi ki...

Ben de bu renkte olan farı kestirmiştim gözüme, sana da bundan gelince sevindim heheh=)) Kahve ojeyi merak ediyordum, hakikaten güzelmiş, güle güle kullan! Kütikül kaleminden birkaç tane almıştım, çantaya atıp gün içinde canım sıkılınca geri itiyorum, hep düzgün kalıyorlar. Yaşasın ucuz alışveriş değil mi =))

Flame dedi ki...

Hepsi de çokkk güzellll :D Ben ojelere bayıldım en çok :D Bu ara taktım biliyorsun :p Benim Elf oje maceram şişenin kırılmasıyla sona ermişti! Bir daha da almadım :( Kötü anı malum ama free shippimg olunca bir bakmak lazım!!

nihalasli dedi ki...

Gule gule kullan canim.Ucuz olsa da iyi cikti bende sasirdim:)Diyorum o zaman bunlar nasil ucuz uretip hem de kullanisli uretebiliyorlar o zaman digerleri sirf adlarini mi satiyor yoksa bu ucuz olanlar malzemeden mi caliyorlar sagliksiz mi!! boyle cok soru geliyor aklima.

nazo dedi ki...

* pride;
Ben almadım canım, elf'in hediyesi :) 3. yıl kampanyasında ücretsz kamp. ve far paleti hediyeydi. paletin rengi rastgele gelecekti, sevdiğim renkler geldi. iyi oldu. Teşekkürler şeker..

* KOVA KADINIYIM BEN;
Al canım ;)

* Aslı;
Ben pek far kullanmam. Alerji yapıyor ama kullanınca da bu renkleri tercih ediyorum. Hemen hemen her kıyafetle oluyor. Katikül gidericiyi bugün attım çantama, okula giderken serviste yaptım. Alırım bundan sonra bundan. Seninkilerde gelir umarım yarına falan. Yaşasın bence de canımcım; 25 liraya bir sürü şey aldım :D Öptümm..

* Flame;
Alevv al kesin bir dahakine. Bişey olmaz bu sefer :) Teşekkürler..

* nihalasli;
Sağol canım.. Bunları ben de düşünüyorum hep. Aslında Avrupa ve özellikle Amerka'da insan sağlığı önemli olduğundan ve takip iyi yapıldığından güvenmek lazım gibi geliyor. Pek çok üründe ki; sadece kozm. değil. kıyafet, beyaz eşya vs. markaya veriyoruz paranın çoğunu. Fond., pudra kullanırken biraz daha seçiciyim ben ama diğer ürünlerde denemeye çalışıyorum farklı markaları.