NEZLE DEDİĞİN NEDİR Kİ?

7.12.10

Özellikle hafta sonu kahvaltılarının..
Haftaiçi de hafta sonu kahvaltısı yapılırsa aynı tadı vermez bence!
Sonra hava olmaması gerektiği kadar güzelse hala,
yapraklar bile hışırtısını daha kaybetmemişken üstelik..
Yürümek güzel olmaz mı?
 Ve aslında tüm bunları kapıdaki hastalığı görmezden gelmek için yapıyor olmanın
kime ne zararı olabilir ki? ;)
C vitamini takviyesi, biraz uyku, ertesi gün evde oturup bitki çayları depolama derken;
bitti gitti işte, bu kez tam gelmeden hem de!!
Salı da oldu bile..
Pazartesi geçtiğine göre devamı daha çabuk geçer zaten ^..^
~TIK~


22 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

geçmiş olsun paylaştığın sıcacık fotolar için de teşekkürler...

tuku dedi ki...

günlerce yatırıp süründüren cinsini değil ama hastalıgın o baslama anlarını seviyorum, çakırkeyif olmak gibi bir etkisi var sanki :) geçmiş gitmiş neyseki oh :)

Rumeysa dedi ki...

şarkı harika! :) uyanmak için ihtiyacm olan bişeydi galiba..;)

geçmişler olsun,darısı bamşıma inşallah ben pek ucuz atlatacak gibi gözükmüyorum..:(

elif dedi ki...

gelmiş geçmiş olsun hastalığın.

seçtiğin şarkıyla sabah mahmurluğum uçup gitti, lisedeki hotline kitabımı hatırladım. ahh victoria road, ahh sue!

pofiş♥ dedi ki...

hastalığı kapıdan kovman ne güzel nazocum hafta sonu kahvaltıları çok özel kesinlikle...

ama ayişlerine daha sıkı pabuçlar giy gelmedi gbi olsa da aralıktayız kış geldi:(artık üşürsün converslerine acı da olsa veda et:)kuzucum hasta olma sakın:)

nazo dedi ki...

* EMİNE;
Çok teşekkür ederim. Fotoğrafları beğenmenize de ayrıca çok sevindim..

* tuku;
Tukucum aynen öyle oldum. Bir de cuma olunca yattım, dinlendim. Vitamin takviyesi yaptım. Gece de sinemeya gitmekten geri kalmadım. Ertesi gün de gezdim ama cts akşam ve pazar dinlemeseydim geçmezdi.

* Rumeysa;
Canım mandalina, portakal ye ve dinlen. Dinlenmeden geçmez. Sınavına kadar bişeyin kalmaz inşallah. Geçmiş olsun sana da..

* Elif;
Sağol canım.. Enerjik bir şarkı değil mi? Eski bir şarkı olduğunu biliyorum nereden hatırladığımı bilmiyorum :) Reklamda duydukça hoşuma gidiyor.

* pofiş♥;
Canım sağol, kapıdan kovdum gerçekten :)
Hiçbir ayakkabı converse kadar rahat değil. Her fırsatta, kar-yağmur olmadıkça giyiyorum. Okula giymişliğim bile var :) Haklısın ama farkında olmadan üşütüyoruz, çok teşekkür ederim tatlım ;)

Flame dedi ki...

Geçmiş olsun Kuzucummm. Hastalığı korkutup kaçırdın demek :p

Aslı dedi ki...

Ahh ahh tekrar haftasonu olsa da güzel bir haftasonu kahvaltısı yapsak =) Geçer, bu hafta da çabuk geçer, cuma akşamüstü kahvemizi içerken "cuma mutluluğunu" paylaşırız twitterda ;)

ayci dedi ki...

en nefret ettiğim gün salıdır nazo.
haftanın başı mı sonu mu bilinmez. gereksiz bir gündür.

.ankara düşleri. dedi ki...

canım çok ama çok geçmiş olsun.
iyi olmana sevindim :)

nazo dedi ki...

* Flame;
Savaş açtım ona :) Öpücük!

* Aslı;
Geçer tabii ki canım, baksana bugün de bitti :) Twitter'da cuma kahvesinde buluşmak üzere, esen kal şekerim ;)

* ayci;
Gereksiz bence de, Salı gereksizse perşembe de gereksiz olur ama. 3 gün hafta içi yeterdi aslında :D

* .ankara düşleri.;
Canım benim teşekkür ederim. Çok iyiyim şükürler olsun ;)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

amman dikkat ilerletme hastalığı zaten daha kış gelmedi bile...
Geçer geçer çarşamba oldu say sen:) hızlı akıyor zaman:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Geçmiş olsun canım! Çok güzel fotolar! Kahvaltı, yapraklar...Hepsi çok hoş:)

Haydins dedi ki...

Yapraklı fotoğrafları çok çok sevdim.. O ayakkabılarla üşütürsün ayacıklarını , baharda giyersin artık giyme :)

nazo dedi ki...

* hande ne yapıyor?;
Soğuk da olacakmış ya, gelse de bitse kış :) Dikkat etmek lazım canım.. Ben okul çıkışı günü bitmiş sayıyorum zaten :)

* Kirpiktki Gözyaşı;
Beğendin mi? Çok teşekkür ederim Seblacım..

* Haydins;
Sen de sevdiysen tamamdır şekerim :)) Hava güzel diye giymeye devam ettim ama bu hafta kaldırırım artık.

Zeynep'in Evi dedi ki...

her hafta başında bunu düşünüyorum pazartesi bi geçsin diğerleri çorap söküğü gibi gelir, tatil yaramıyor bize:) dumur ediyor:)
canım kahvaltının bence yüzde yüz ilgisi var mutlulukla..

nihalasli dedi ki...

Gecmis olsun nazocum cok.
Kahvaltinin mutlulukla ilgisi yok diyen cikmasin bana..Beni anlamaz cunku;)Cemal Sureya anlamis beni taa o zamandan yazmis benim icin hihi
O fotograf nasildir ki beni aldi Ankaraya goturdu..Her yuruyusten sonra 3 gazete alir gelirdim saatlerce didik didik okurdum..Yanina cay bir de dimi:)

Aslıhan GÜNDÜZ dedi ki...

Nazo ne güzel anlatmışsın öyle, resimlerle süper tamamlamışsın. Şarkı da gayet iyi geldi...

Burcu Çalışkan dedi ki...

h.sonu kahvaltısının yerini hiç bir şey tutamaz gerçekten. çabucak iyileşte yine keyifli bir h.sonu kahvaltısı yap nazocuğum :))

aslı dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar ve anlatım böyle, bayıldım.
Kahvaltıya gelince benim için günün en önemli öğünü, ama dedğiniz gibi bütün ailenin bir arada olduğu haftasonu kahvaytılarının eri bir başka...
sevgiler.

nazo dedi ki...

* zeynep;
Tatil odaklı yaşıyoruz :) Mesela çalışmıyorken hafta sonlarının hiçbir anlamı olmuyor bence :) Kahvaltı güzel şey, az kaldı hafta sonuna Zeynepcim..

* nihalasli;
Ortak noktalarımız çoğalıyor desene ;) Haberleri net.ten takip etsek de gazete okumanın da yeri ayrı gerçekten..

* Aslıhan GÜNDÜZ;
Teşekkür ederim. Sizi yorumlarda görmek de ayrı bir keyif oldu benim için.
Sevgiler..

* Burcucum;
iyiyim ve bekliyorum h.sonunu ;) Sağol canım..

* Aslı;
Zaten kahvaltıyı da güzel yapan yenilen-içilenden çok, sohbet ;) Beğeniniz için çok teşekkür ederim.

pipi disko dedi ki...

çok geçmiş olsun. nezleyle ilgisi yok ama sağlık demişken aranızda diyabetliler varsa bir faydam dokunsun, gerçekten güzel paylaşımların olduğu bir sayfa yapmışlar:

www.facebook.com/hayatcokdegerli