PRENSESİN UYKUSU

11.12.10

Redd'in şarkısı "prensesin uykusu", filmin esin kaynağı diye okumuştum bir yerde. Öyle olunca beklentilerimi yüksek tuttum. Müziklerini de Redd yapmış zaten. Çağan Irmak filmi, Genco Erkal ve Sevinç Erbulak'da oynuyor. Afişinde de keçeden yapılmış bulut ve yağmur damlaları olunca heyecanla bekledim filmi. Vizyona girdikten 1 ay sonra geldi bizim buraya :) Dün akşam soluğu sinemada aldık. Bu arada 3 haftadır cuma günleri vizyona yeni giren Türk filmlerini izliyoruz, istikrarımız alkışı hakediyor. Neyse..

Aziz’in günlüğünden:
Kader değiştirilemez, değiştirilirse kader olmaz diyenler var. Olmasın varsın. Hiçbir şeyin değiştirilmeyeceği bir dünyada yaşamak ne umutsuzca olurdu öyle değil mi? Başına gelmiş kötü bir olay, öyle bir gün gelir ki olması gerektiği için olmuş ve daha iyi bir şeye neden yaratmıştır. Bilemezsin.
*

Müzikleri gerçekten güzeldi. Animasyon geçişleri de öyle.. Kütüphanedeki sahne çok fantastikti mesela. Sonra Aziz ve Neşet'in geçmişlerini animasyonla anlatmışlar. Çok beğendim o sahneleri.
Genco Erkal'ın olduğu sahneler komikti.
Sevinç Erbulak'ı keşke daha sık izleyebilsek. O'nu özlediğimi farkettim.
Çağlar Çorumlu çok sevimliydi. Çok yakışmış rolüne.
Genel olarak sevdim filmi ama daha iyisini bekliyordum ben. Çok etkilenmedim açıkçası. Bunda eşimin iki de bir saate bakmasının da etkisi yok değil. Kız kıza gidilmesini tavsiye edebilirim sanırım ;)


3 yorum:

sophie'nin dünyası dedi ki...

mustafa hakkında her şey, sonra babam ve oğlum,en son da ıssız adam derken, bir daha çağan ırmak filmi izlemeyeceğim dedim kendime, dağılıyorum çünkğ her seferinde :)
zaten hala gelmedi buraya da.rezalet!

mesed hanım. dedi ki...

Film harikaydı.Sanırım bunda Redd hayranlığımın oldukça payı var. Redd Gizem'in yanına gelirken çok etkilendim.

Diğer Çağan Irmak filmlerine nazaran etki, sonuç v.s tartışılır ama hayatı diri tutmaya niyetlenmiş bir filmdi, yetiyor o coşku...

b'locked dedi ki...

hah !
ben de bu afişi ilk gördüğümde aklıma hemen sen gelmiştin
iyi oldu merakım gitti :)