PASAJIM VE BLOGUM ANNE BEBEK DERGİSİ'NDE!

2.1.11

Bir yıl daha ilk günlerden güzel şeyler getirdiyse;
nasıl başlarsa öyle gider değil mi? :)
Anne Bebek Dergisi'nin Sevgili Editörü Aslıhan Gündüz'e
ilgi ve desteği için çok teşekkür ediyorum.
Yeni hazırladığım cicileri de tanıtayım. Sonra başkalarını yapmak için uzaklaşayım ;)
Zincirli kalpli serinin yenisi Eiffel Tower, Balık ve Atlı Karınca da yeni sayılır.
Eskiler ise 1, 2, 3, 4
Lohusa taçlarına ise yenileri ekleyemedim ne zamandır.
Eskilere olan ilgi çok hoşuma gitti.
Geri dönüşlerde güzel olunca yenilerini yapmak istedim ama bir türlü fırsat olmadı.
O yüzden Boy's Mother başlangıç olsun.
Yaptığım tüm lohusa taçlarına bakmak isterseniz, buradalar!
*
İyi haftalar herkese!!


19 yorum:

Aslı dedi ki...

Ooo ne güzel bir haber bu N@zo, tebrik ederim! Bu yıl senin için hakikaten de güzel başlamış veee bu da demek oluyor ki güzel gidecek =)

.ankara düşleri. dedi ki...

çok sevindim nazocum.
tebrik ederim.
bu yıl sana daha da çok güzellikler getirsin canım.

battodol dedi ki...

tebrikler Nazo, çok güzel bir haber olmuş.
keçelerin gibi renkli renkli güzel bir yıl olsun senin için:))

Aslıhan GÜNDÜZ dedi ki...

Riza ederim Nazo yaptıklarını okurlarım da görsün istedim :) Paylaşılmasını istediğiniz her blog dikkate alınır :)
Umarım tüm yıl hep böyle güzelliklerle geçer...

Swotpisces dedi ki...

ne güzel olmuş sizin için, tebrikler. :)

nazo dedi ki...

* Aslı;
Sağol canım.. Şans yanımızda olsun hep ;)

* .ankara düşleri.;
Teşekkürler canım.. Hepimize güzelikler getirsin, yalnızca bana değil ;)

* battodol;
Ne güzel bir dilek olmuş. Rengarenk bir yıl olsun hepimiz için..

* Aslıhan GÜNDÜZ;
Tekrar teşekkür ederim. Çok çok güzel bloglar var, işin zor ;)
Sevgiler..

* Swotpisces;
Teşekkür ederim..

ayci dedi ki...

dün d&R'da dergi elime gecti - baktım - mutlu oldum :)

pofiş♥ dedi ki...

canım bu yazına yorum yaptım ama hata verdi:S

tekrar yazıyorum...tebrikler canım benim inan çok duygulanıyorum seviniyorum böyle haberler alınca...

ayrıca eiffel broşun ne kadar güzell olmuş:)

ellerine sağlıkk çok çok çok:)

sergun dedi ki...

bayılıyorum böyle haberlere,
çok çok tebrik ederim:)

NzlGl dedi ki...

Ay ben neler neler kaçırmışım :(
Yaptıkların çok güzel nazom ellerine gözlerine sağık ayrıca tebrik ediyorum seni
kolaylıklar diliyor çok öpüyorum canım

muzooo dedi ki...

canım hani bana demiştin ya sana da logusa tacı yaparım beğen diye....seni aradım açmadın bu güzel haberi telefonda vermek isterdim teyze oluyorsun 2.5 aylık sevinçle aramızda 1 hafta var....bekliyorum artık logusa tacımı....:)

rebeltakipte dedi ki...

Taç çok güzelmiş elinize sağlık.

Yeni bloğuma beklerim

http://rebeltakipte.blogspot.com/

Hayatın Ressamı dedi ki...

Harikasın tebrik ederim seni.
I love Paris

GÖNÜL dedi ki...

tebrikler:)

nazo dedi ki...

*ayci,
Canım Aycim :)

* pofiş,
canımm çok teşekkür ederim sevincime ortak olduğun için..

* sergun,
Teşekkürler tatlım..

* NzlGl,
Nazlı Ablacığım geri döndüğüne göre kaçırmayacak artık ;) Ben de çok öpüyorum..

nazo dedi ki...

* muzooo,
muck sana! bugün de konuşamazsak yuh olsun :D

* rebeltakipte,
Teşekkürler..

* Hayatın Ressamı,
Canımm teşekkür ederim. Bence de i love paris :)

* GÖNÜL,
Çok teşekkürler..

Burcu Çalışkan dedi ki...

hiii ne güzel bir haber bu nazocuğum yeni yıl hepimize süpriz gelişmelerle geldi. hayal ettiğin herşeyin gerçekleşeceği bir yıl diliyorum sana

Hesionka dedi ki...

Tebrikler Nazocum!
Hep diyorum, keçe Kraliçesisin sen şekerim! <3 <3

tuku dedi ki...

Tebrikler Nazo'cumm daha da güzel olacak nice tam sayfa röpörtajlara diyelim:)