BABY SHOWER İÇİN KEÇE HEDİYELER

16.2.11

Ara tatilde pasajımı kapatıp, dinlenme-gezme saatleri dışında boş durmadım.
Yasemin Hanımla tatil başlamadan önce görüşmüştük.
Toplu siparişlere sıcak bakamıyorum maalesef.
Çünkü yetişmezse karşı tarafı güç durumda kalır endişesi strese sokuyor beni.
Ansızın çıkan şeyler tüm planları altüst edebiliyor vs.
"Yetişir-yetişmez, malzeme yeter mi, devamını bulabilir miyim?"
karmaşasından sonra aldım pılımı pırtımı gittim annemin yanına.
Yasemin Hanım'ın tatlı dili, anlayışıyla korktuğum gibi olmadı hiçbir şey
ve hem kendime vakit ayırdım, hem bu cicilere.. 
 
Ne olduklarına gelince;
Bunlar bu hafta sonu 'baby shower' partisinde misafirlere dağıtılacak broşlar..
Renklerini ve aile bireyleri için sıfatları Yasemin Hanım belirledi.
Tonton Büyükanne - En Tatlı Teyze - 51 şampiyonu Hala - Büyük Hala - Entel Hala - Hamarat Hala - Sportif Hala - Havalı Hala - Bebeğin Gözdesi - Becerikli Teyze - Çıtır Teyze - Bebeğin Sevgilisi - Gece Kuşu Teyze - Hamarat Teyze - Bebeğin Bir tanesi - Marifetli Teyze - Amerikalı Teyze - Şen şakrak Teyze - Fırlama Teyze - Havalı Teyze - Fıstık Teyze - Çılgın Teyze - Entel Teyze - Erasmus Hala - Fıstık Yenge - Matrak Teyze - Fevkalade Hala - Günün Yıldızı 
Anne, Kraliçe zaten ♥
Anneanne ve babaanne de özel olunca, onların ki herkesten ayrı oldu *-*
Ayrıntılı resimleri 1 2 3
 
 
Broşlar daha sonra da kullanılsın, hatıra kalsın, gözden kaybolmasın diye mıknatıslandı. 
Bir gün broş, geri kalan günlerde de magnet olarak kullanılacaklar ;)
Şuan yoldalar..
Sağ salim vardığında ve misafirler tarafından beğenildiğinde ben de çok mutlu olacağım.
Beğenilir mi sizce? ;)


40 yorum:

Nihan dedi ki...

Harika bir fikir, bayildim Nazocan :)

Aslı dedi ki...

Çok güzel olmuşlar çok, anne kraliçe de şanslı misafirler de güle güle kullansın =)

battodol dedi ki...

Olmaz mı hiç muhteşem olmuşlar nazo, süper bir fikirmiş ayrıca:))

MiskinKek dedi ki...

beğenilmez miiiii :D Çok eğlenceli

Lokum Hanim dedi ki...

NAsil guzel hatta simdiye kadar gordugum en guzel baby shower hediyesi =) Bayildim!!!

Zeynep'in Evi dedi ki...

Aman allahım nekadar güzel düşünülmüş, ve bunu alanlar için nekadar anlamlı olacak, kendilerini değerli hissettirecek..hem senin el emeğin var herbirinde..canım harikasın..maşallah sana...

benimadımkırmızı dedi ki...

Çok güzel, hem kullanışlı bir o kadar da anlamlı olmuş yaptıkların.. Güle güle kullansınlar...

nergisce dedi ki...

kesinlikle HARIKALAR:) bayldim bu nasil güzel bir fikir...ellerine saglik nazo

mermaid dedi ki...

süper !!! kardeşim yeni anne oldu, nasıl aklımıza gelmedi :) hem fikir güzel, hem uygulanmışı çok özenli olmuş, elleriniz dert görmesin :)

aşgaane dedi ki...

çok güzel olmuşlar canım ya ellerine sağlık:)

adaşehir dedi ki...

Beğenilmez mi hiç Nazo! Süper bir fikir, ellerine sağlık:)

zeynep bayram dedi ki...

bunlar çok hoş hediyeler olmuş,süper bir fikir,bayıldım...

Unknown dedi ki...

çok yaratıcı bayıldım ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Nazocum valla super fikir!harika olmus hepsi,ellerine saglik!sen gercekten bu isin ustasisin!

.ankara düşleri. dedi ki...

nazocum yapar da beğenilmez mi hiç:)
harika olmuş canım ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

SÜPER BİR FİKİR VE ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELLERİNE SAĞLIK....

nihalasli dedi ki...

Begenilir mi ne demek Nazocum ya cidden harika olmuslar.Sen cok iyi yapiyorsun bu isi.O harfleri tek tek cikarmak yorucu degil mi:)

Seddosh dedi ki...

Beğenmek ne kelime bence bayılacaklar:) hem güzel hem de sıradanlıktan uzak,gelenlerin her biri için kişiye özel olmuş.. fikir güzel,ama senin de ellerine sağlık Nazo,o harfleri tek tek kesmek zor olmadı mı,onu merak ettim :))

sergun dedi ki...

amanın:) ne çok emek var bunlarda, beğenilmez mi hiç

yass dedi ki...

ya nedır bu mahalle baskısı tamam dogurucazzzz:PP ve bu yazıyı dırek eklıyorum lısteme super fıkır

tuku dedi ki...

wayyyy enfes fikir, harika keçeler. işbirliğiniz müthiş olmuş Nazo'cummm

Flame dedi ki...

Babam ve Oğlum'daki harika replik ile cevap veriyorum sana; beğenmez mi hiç insan!!

Nazocum çok güzel bir fikir, harika bir çalışma. Tebrikler...

Hala ve Teyze adayı olarak pek sevdim bu fikri :p

elif dedi ki...

el emeği var onlarda beğenilmez mi hiç.
ne kadar zevklisin nazo...

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Nazocum;
valla beğenilmez mi hem de nasıl beğenilir.Bence çok güzel olmuş ellerine sağlık ben çok beğendim:)

bebek kedi kız dedi ki...

Şahane şeyler bunlar gerçekten yaa,o kadar farklı birşey ki bence herkes bayılacak...

DERYA dedi ki...

ne güzel düşünmüşsünüz bu hediyeleri.çok güzel olmuşlar.

Unknown dedi ki...

amanın mükemmel! beğenmezler mi hiç yahu!
anneler günü için süper fikirler geldi aklıma.. mayısa doğru bi görüşelim hihihih :D

Unknown dedi ki...

Nazo :) bayıldım ben bunlara hem de cok guzeller :) ellerıne saglık vallahı ıyı fıkır bunlar bende sana bunlar hakkında bırseyler sorarım maıl atarım :))

Elifinelizi dedi ki...

Yarabbii emeğinemi? , güzelliğinemi ?, fikrinemi ?,hediyenin anlamınamı? neye bayılacağım şaşırdım gerçekten

Meyra dedi ki...

nazocum beğenilmeme gibi bi şansı yok cıvıl cıvıl rengarenk ne hoş olmuşlar:)) eline sağlık valla

Yasemin dedi ki...

Nazlı Hanımmmm birtanesiniz, sizde benim bu güzel günümün bir parçası olacağınız için asıl ben çok mutluyum. resimleri de en kısa sürede paylaşacağım. çoook öpücükler =)

zeynep dedi ki...

Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel olmuşlar... Yasemin arada resimlerini gönderiyordu ama hepsini bir arada görmek ayrı güzelmiş. Bu haftasonu için sabırsızlanıyorum gerçekten de! Burdan Mommy to be'ye de kocaman dolusu öpücükler gönderiyorum, ayrıca kendsinin doğum gününü de kutluyorum :)

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş bende çok beğendim..

bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim.. :))

http://sutlugofret.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

ay ay ayyy nasıl beğebilmez, ne kadar yaratıcı bir fikir!!!
ben de bebişim olduğunda bunlardan istiyorummmm. ellerine sağlık, bayılacaklarına eminim. sevgiler nazocum

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzeller bayıldım vallahi

Derya dedi ki...

Süper fikir, tebrikler Nazocum, benim kuzuya yapamadım böyle baby showerlar şimdi görünce imreniyorum yeni annelere, ama bizde doğumgününe uyarlayabiliriz belki.

Demet / Demetoloji dedi ki...

Nazocan; müthiş bir çalışma bu :) Etsy de şu dükkan dikkatimi çekti ve seninle paylaşmak istedim; http://www.etsy.com/shop/janinebasil Çalışmalarında esin kaynağı olabilir ;)

nazo dedi ki...


BEĞENİLERİNİZ İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. AYRI AYRI CEVAP YAZMA ŞANSIM OLMADI. SON 2 HAFTA IŞIK HIZIYLA GEÇTİ :( ÖZÜR DİLİYORUM BU NEDENLE..

YAPARKEN SEVİYORUM, GÜZEL OLDU DİYORUM AMA BAŞKALARININ BEĞENMESİ KESİNLİKLE ÇOK BAŞKA..

YASEMİN HANIMIN MİSAFİRLERİ DE ÇOK BEĞENMİŞ. DAHASI HABER TÜRK GAZETESİ'NDE YAYINLADI BROŞLAR. BEKLEDİĞİM FOTOĞRAFLAR GELDİĞİNDE AYRINTILI BİR ŞEKİLDE YAZACAĞIM.

HEPİNİZE TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLER..

Aslı dedi ki...

Aaa gazeteyi kaçırmışım ben! Bir kez de onun için tebrikler n@azocan =D

fashion house by zeto dedi ki...

Nazocum yaa ben seni neden izlemiyomuşum bilemedim hiç:( O kadar zaman boşa geçmiş ne güzel şeyler bunlar bayıldım canım:) Günün yıldızı var mı tatlım elinde bir de broş di mi bunlar eğer varsa talibim ben:)