TAHRAN'IN DAMLARI | HAYAT / HÜZÜN DÜRBÜNÜMDE KIRK SENE

1.2.11

Ne zamandır kitaplardan bahsetmiyordum.
Tahran'ın Damları, biteli çok oldu. Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş tadında diyordu tavsiye edenler. O yüzden hiç düşünmeden aldım ve iyi ki de almışım. 
İran'ı, aşkı, dostluğu anlatan sımsıcak ve hüzünlü bir hikayeydi. 
*
Ayşe Kulin kitapları benim için hep özel oldu. Dilini en çok sevdiğim yazarlardan biri kendisi.
Veda ve Umut'u okuduktan sonra devamını merakla beklemiştim. Bekleyiş nihayet bitti!
Devam kitapları iki dönemden oluşuyor. Her ikisi de Ayşe Kulin'in otobiyografisi..
Veda ve Umut'taki kişilerden bahsetmesi, uzun zamandır haber alamadığım yakınlarımdan haber almak gibi geliyor ve içime sindire sindire okuyorum.
İlk kitap bitti, 2. kitaba yeni başladım sayılır ama bitmesini istemiyorum hiç ;)
*
Bundan sonra yine merakla beklediğim Milenyum üçlemesinin son kitabını okuyacağım.
İlk iki kitaptan burada bahsetmiştim.
Geçen hafta ön sipariş almaya başladı tüm siteler.
Bugün satışa çıktı, Arı Kovanına Çomak Sokan Kız !
*
İyi okumalar..


12 yorum:

Meyra dedi ki...

ahh veda ve umut unutamayacağım tek geçeceğim kitaplardandır.en yakın zamanda okumak lazım..bende Hürreme başladım süper ötesi:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

bende de oluyor şu elimdekinin bitmesini hiç istemediğim anlar..hatta yolculuğa çıkarken dahi yanıma almyorum okumuş olmak için okunmasın diye, sessiz zamanlar bekliyorum kendimle kalabileceğim..sindire sindire okumak istiyorum:)
tahranın damlarını beğenmene sevindim canım:) bir de hiç okumadığım içn milenyum üçlemesini de merakla yorumlamanı bekliyorum..

Unknown dedi ki...

Ben de merak ediyorum bu kitapları!Şu bebek kitaplarına ara verebilirsem okuyacağım:)

MeLLy dedi ki...

Ay kitap okuyası geldi valla birden! Dur kitaplığıma katıp da henüz okumadığım kitaplardan birine el atayım bari.. ;)

lale kunt dedi ki...

tahranın damları pek güzeldi gerçekten. acıklı ama güzel.. zaten o topraklardan da pek neşeli hikayeler bekleyemiyoruz ne yazık ki. acı gerçekler...
hayat ve hüzün'ü bugün aldım. merak ediyorum. bir de şu milenyum üçlemesini sen demiştin bana çok güzel diye, hala sırası gelemedi :) ben okuyamadıkca yenileri ekleniyo seriye iyice meraklanıyorum bakalım ne zaman okuyabilicem..

nazo dedi ki...

* Meyra;
Çok güzellerdi gerçekten.. Oku canım, tavsiye ediyorum ;)

* Zeynep;
O yüzden kalın kitapları seviyorum ben ama sona yaklaşırken çok üzülüyorum..
Milenyum 1 ve 2'yi yazmıştım ve çok beğenmiştim. Macera, korku tarzı seviyorsan kesinlikle okumalısın..

* Kitap Kurduyum Ben;
Şuan bebek kitapları okuman kadar doğal ne olabilir ki canım? ;) Tadını çıkar bu dönemin..

* Melly;
İyi okumalar öyleyse ;)

nazo dedi ki...

* uyuz cadı;
Laliş, çok ağladım kitapta ama çok güzeldi.. Filmini izlesem bu kadar etkileyici olmazdı.
Hayat ve Hüzün de çok güzel..
Milenyum serisine gelince okumaya başla, hemencecik biter zaten. Bir de 3. kitap son. Başka yok, çünkü yazar 3. kitaptan sonra ölmüş!

aşgaane dedi ki...

ben ayşe kulinin akıcı dilini çok severim, pek çok kitabını da okudum... ama bu son kitaplarında kendi hayat hikayesini anlattığı için çok sıcak bakmamamıştım... insanın kendi hayatını ve kendisini tarafsız bi şekilde anlatabileceğine inanmadığım için...

veda ve umutu bi solukta okumuştum... yeni kitaplarında veda ve umuttaki karakterlere yer vereceğini düşünmemiştim:) çok ön yargılı davrandığımı düşündüm şu an:) ve gerçekten sırf o karakterlere ne olduğunu öğrenmek için gidip alacağım yeni kitaplarını:) sen vesile oldun buna:)

aşgaane dedi ki...

canım bi de bi ödülün var bende, bi ara bloguma uğrayıver:)

pofiş♥ dedi ki...

ah nazo ah d&r sana koca bi teşekkür maili atmalı :)
hiç aklımda yokken 8 kitap alıvermişim:)

heycanla bekliyorum:):)

umarım bende severek okurum:)

Abuk Kraker dedi ki...

hayat ve hüzün hiç bitmesin istedim ama bitti maalesef...
ne güzel bir dörtlüydü.zaten otobiyografilere bayılırım.dün akşam dikkat ettim de çok fazla ayşe kulin kitabım var.galiba bende çok seviyorum kalemini üslubunu.
hüzün'ün sonunda son bir kitap müjdesi veriyor,umutluyum ben :)

Abuk Kraker dedi ki...

hayat ve hüzün hiç bitmesin istedim ama bitti maalesef...
ne güzel bir dörtlüydü.zaten otobiyografilere bayılırım.dün akşam dikkat ettim de çok fazla ayşe kulin kitabım var.galiba bende çok seviyorum kalemini üslubunu.
hüzün'ün sonunda son bir kitap müjdesi veriyor,umutluyum ben :)