PARFÜM TAVSİYELERİ

22.2.11

Sürekli parfüm değiştiren biri değilim ama uzun süre kullandığımda da sıkılabiliyorum. Öyle zamanlarda farklı parfümler deneyip, sıkılmam geçince özüme dönüyorum ama bazen çok beğenip, ana listeye aldıklarım da oluyor.
.
Lise zamanlarında ve sonrasında kullandığım parfüm Cacharel Noa idi. Çok uzun yıllar severek kullandım.
Sonra Burberry'nin her çeşidini denedim ama en çok The Beat'i sevdim. Birazdan yazacağım Euphoria ile dönüşümlü kullanıyorum şu anda.
Son 3 yıldır ise Calvin Klein Euphoria kullanıyorum ve çok seviyorum bu parfümü. Hiç düşünmeden tavsiye ediyorum soranlara..
Tüm bunların yanında en kalıcı ve özel parfüm Chanel Coco Mademoiselle. Hatta ilk keşfettiğim zamanlarda aşık olmuştum bu kokuya *-* 
.
Gelelim konumuza ;)
Çilek yolları göründü bana ama kararsızım. Farklı birşey denemek istiyorum.
O yüzden "vazgeçilemeyen parfüm" tavsiyelerine ihtiyacım var!


36 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kesınlıkel aprfum konusunu ne giysem ansıl sürseme sormalısın :)
tam bir uzman

Flame dedi ki...

Christian Dior J'Adore ve SJP Lovely tavsiye edebilirim ama koku mevzu çok değişken be Nazocum. Ben mesela SJP Covet'in çok methini duydum ama pek sevmedim :( Karar senin...

Derya dedi ki...

Noa benimde favorilerimdendir, şimdilerde ise Boss Orange en sevdiğim.

Adsız dedi ki...

Benim vazgeçilmezim Givenchy Very Irresistible. Gül ve çiçek kokularını seviyorsan şiddetle tavsiye derim. Pişman olmazsın.

hülya dedi ki...

iki yıldan fazla clarınsin temsilciliğni yaptım bu sürede öğrendiğim şeylerin en başında kokuyu tene göre seçmek vardı

ama tavsiye istersen chanel seviyorsan chance ı farklı bişey istersen boss orange ı tavsiye ederim mutlaka denemelisin ayrıca carolina herrera 212 yine harika bir bayan kokusudur,daha ağır bir koku istersen bihterle ün yapmış gıvenchy absolutely ırresıstıble tavsiye ederim başka kış için guccı rush yiine harikadır,paco robanne blak xs ve 1 million harikadır ayrıca geçen yılın en çok satanı yine 1 milliondur sevgiyle kal

hacer dedi ki...

ben kışın ''eden ''kullanıyorum liseden beri kullandığım parfümdür alışkanlıgım var...gucci rush çok beğnirim...

nazo dedi ki...

* KOVA KADINIYIM BEN...;
Evett, bakarım bloguna da.. Sağol ;)

* Christian Dior J'Adore bakabilirim. Tavsiye parfümleri hafta sonu deneyeceğim. Sonra alırım. Parfüm seçimi kesinlikle kişisel, çok haklısın canım. SJP Covet beni de hayal kırıklığına uğrattı. Kolonya gibi geliyor kokusu.

* Derya;
Boss Orange mutlaka denenecek listemde ;) sağol canım..

* Nyuu;
Teşekkür ederim canım. Not aldım Givenchy Very Irresistible'da.. Çiçek kokularını seviyorum.

* Hacer;
Eden'i hiç duymadım. Bakayım ama Gucci Rush'ı biliyorum. Doldurma parfüm olayı vardı lisedeyken. Kullanmıştım epey :)

nazo dedi ki...

* ratatoule;
Süpersin!!
Mutlaka canım.. ama o kadar çok çeşit var ki.. En azından eleyebilirim bu şekilde..

Chanel Chance biliyorum, tanıtım amaçlı verilen minik bir şişesini kullanmıştım.
Boss Orange, tavsiyesi 2 oldu. Çok merak ettim. Mutlaka denemek istiyorum.
carolina herrera 212 ve 1 million.. her ikisini de çok duydum ama bilmiyorum kokularını.

Gerçekten çok teşekkür ederim, sevgiler canım..

selen dedi ki...

sevgili nazo tam bir parfüm delisi olarak tavsiyede bulunmasam olmazdı
:P...
*narciso rodriguez-for her
*cloe-love son zamanlardaki favorim çünkü süper kokuyor
*michael kors-michael kors
*cacharel-gloria

Girls On Blog dedi ki...

Benim yıllardır vazgeçilmezim Mania-Armani..arada ufak aldatmalarım olsa da buna hastayım..bir de ben degil Aslı kullanır BLV-bulgari...muhtesemdir bi dene derim:)

.ankara düşleri. dedi ki...

nazocum ben liseden beri armani-she kulanıyorum.
o kadar bağımlı ve alışkınım ki bu kokuya.
çok dişi geliyor bana:)
tabi ki koku çok değişken bir konu.
ablam da Givenchy Very Irresistible ve lolita lempicka kullanır.
o ikisi de çok müthiş kokar aklında bulunsun.
öptüm seni canım kolay gelsin:)

Adsız dedi ki...

bende parfüm hastasıyım.innova nuance bu parfu duydunuzmu?almak istiyorumda

Barbygirl_here dedi ki...

Son 3, benim ilk 3'umdur ^_^
Euphoria hep alacagim bi parfum,cok sevdim.

Bunlarin yaninda Lolita Lempicka da cok hos,ayrica Moschino Funny tam yazlik bi parfum ama bulmasi zor oluyor...
SJP'in "dawn" parfumu da hafif ve cok guzel.

Ilk 3'umuz ayni olunca belki bunlari da begenirsin dedim ^_^

ayci dedi ki...

jil sander: sun delight

Adsız dedi ki...

bence de RalphLauren Romance. Vazgecemedigim bahar yaz kokum.

Adsız dedi ki...

valla benim sana tavsiyem parah'ın turuncu kutuda bir parfümü vardı sanırım parah classic olması lazım ama ne tr de ne de çilekte rastladım.Ben bu kokuyu 5 sene evvel italya'dan almıştım.onu kullandığım zaman yürürken kadın erkek herkes sorardı parfümümü bi araştır istersen....

Ingiltereden Alisveris dedi ki...

lancome hyponese.

Abuk Kraker dedi ki...

aradığın fresh bir kokuysa kesinlikle escada into the blue

nihalasli dedi ki...

Calvin in bu kokusunu bende severek kullandim canim .Amor amor u cok severim ama sen vazgecilmezimi soruyorsan kesinlikle dene diyecegim tek koku:
212 !!!
:)

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

Ben Chanel Chance kullandım, severek. Bir de Guerlain'ın L'instant de Guerlain'ını çook severim. Ama son dönem hakikaten de Euphoria üzerine koku tanımıyorum. 1 numaram şu an. Ben bir de Alien'ı çok mutlu bir şekilde uzunca bir süre kullandım. Thierry Mugler'dan. Kimsenin yazmadığını fark ettim. Farklı bir alternatif olabilir:)

Meyra dedi ki...

eğer çiçeksi kokuları seviyorsan canımcım Lancome Miracle süperdir benim yıllardır vazgeçilmezimdir..şidetle tavsiye ederim:)) miss kokulu güzel bir gün diliyorum...

hülya dedi ki...

rica ederim canım bu konuda her zaamn yardımcı olurum,yorumlarına baktım kimse escada tavsiye etmemiş o da şekerli ve benim deyimimle jelibonlu gibidir sevgiler

hülya dedi ki...

rica ederim canım bu konuda her zaamn yardımcı olurum,yorumlarına baktım kimse escada tavsiye etmemiş o da şekerli ve benim deyimimle jelibonlu gibidir sevgiler

simple present tense dedi ki...

D&G light blue benim vazgeçemediğim kokumdur...arada sırada onu burberry nin klasiğiyle aldatırım o ayrıı :)

DERYA dedi ki...

cacharel noa'ya ben de bayılırım.çok hoş bir kokusu var.

Merve dedi ki...

Nazo Merhaba,

Benzer parfümleri seviyormuşuz. Bende ek olarak kullandıklarımı yazayım bir dene bakalim hoşuna gidecek mi ?

Dior Pure Poisson
Dior Miss Cherie
YSL Baby Doll(cilekte sahtesini sattılar bana almayı dusunursen de oradan alma)
Nina Ricci Nina(Şişesi kırmızı elma şeklinde)
Gucci Rush
Lancome Miracle
Cacharel Amor Amor

Burcu Çalışkan dedi ki...

yıllardır kullandığım paca robbane Ultraviolet her daim elimin altında, onun dışında calvin klein turth ve 2 yıldır severek kullandığım dolce gabbana the one diyorum bende :))

Adsız dedi ki...

nazo chloe love ı bir kere denemeden parfüm alma. son zamanlarda çıkan en muhteşem koku bana göre. kişilikli parfüm derlerdi de dalga geçerdim parfümün kişiliği mi olur diye. chloe love parfümünün gerçekten bir kişiliği var:)

Zehra

Adsız dedi ki...

nazo,
seni evlilik hazırlıkları yaptığım zamanlar tanıdım, o gün bugündür de takip ediyorum.. lancome hypnose benim yıllardır kullandığım koku. seveceğine eminim. sevgiler..

Yonca dedi ki...

Limango.com.tr de bugün %60 indirimde Burberry the beat.

Miss Sensible dedi ki...

Parfüm konularında zevklerimiz aynıymış. Yaz parfümüm NOA, Kış parfümüm ise CACHAREL COCO M. :)
Cacharel'e kesinlikle bende aşık oldum ilk görüşte, fiyatı biraz pahalı ama yine de hiç acımadan sıkıyorum :))
Çiçeksi kokularda ise KENZO AMOUR FLORALE tavsiye ederim :)

Unknown dedi ki...

burberryinin cok hos bi kokusu
var bence !

nazo dedi ki...


SÜPERSİNİZ GERÇEKTEN.. ÇOK YARDIMCI OLDUNUZ BANA. BİR ÇOK KOKUYU DENEME ŞANSIM OLDU. DENEMEK İSTEDİKLERİM DE VAR AMA AYNI GÜN BİRBİRİNE GİRECEĞİ İÇİN, BAŞKA BİR GÜNE BIRAKTIM. SANIRIM 30 ML.LİKLERDEN BİR KAÇ TANE ALACAĞIM.
TEŞEKKÜR EDİYORUZ HER BİRİNİZE AYRI AYRI ;)
SEVGİLER..

yadigar olam dedi ki...

Ben de şu an Calvin Klein Euphorıa kullanıyorum.Ama sana kesinlikle tavsiye edeceğim Givenchy Very Irresistible ve kokusuna deli olduğum Lancome Hypnose...Bana da beklerim :)

Adsız dedi ki...

Ben J'adore tavsiye ederim. 8 yıldır kullanıyorum. Yazları EDPsini kışları EDTsini ve tabi losyonu da tamamlayıcı olur. En az 6 saat etkisi gitmeyen bir parfüm. Ama kesinlikle orjinalini kullanmalısın. Dolumları ya da taklitleri ekşimsi bir koku bırakıyor. Kokudan soğumana sebep olurlar.

Parfüm Tavsiyeleri dedi ki...

Calvin Klein One tavsiy ederim yaza uygun çok güzel bir parfüm. Fiyatı da oldukça iyi.

Ayrıca parfüm bloğumu ziyaret edebilirsiniz.

http://www.erkek-parfumleri.com/