TATİL GEÇİP GİDERKEN

8.2.11

Son haftasına girdik ve ben daha yeni yeni alıyorum tatilin tadını.. Geçen hafta geldim annemlere.. 1 hafta hızlı geçti.. Aile saadeti her zaman ki gibi tavan yaptı. Araya alışveriş, genel bakım vs. sıkıştırdım hep ama bu hafta daha güzel ve sakin geçecek gibi.. Cuma da dönüyorum zaten kürkçü dükkanıma :)
.
Anneye mızırdanmak dünyanın en güzel şeylerinden biri. Uzakta olunca tüm duygu sömürülerim yerini buluyor *-* Mesela iki tane birden 'snood' ördü. Bana göre örgü örmek dünyanın en zor işlerinden biri. Karmaşık geliyor nedense ama bilenler için 80 ilmek, 3 sıra ters, 3 sıra düz ;) 
Tatilde öğrendiğim en acı şeyse; oje alerjim varmış benim! Göz kapağımda sürekli yenileyen bir egzama vardı. Bir çok nedeni olabilimiş, buna stres falan da dahil ama benim ki ojeden. Ojeli parmakla kaşımak, dokunmak, oje kokusu yasak şimdilik. Kısaca oje perhizim var artık :d 
.
Pasaj'ımı da tatil moduna aldım buraya gelince. Önceden haber vermediğim için soranlar oldu. Perşembe günü yeniden açılacak. Yetiştirmem gereken baby shower broşları var. Tatil olduğu için, çok sayıda olmasına rağmen söz verdim ve sadece onların malzemesini getirdim, yavaş yavaş yapıyorum. Az kaldılar. Bittiğinde ve sağ salim teslim ettiğimde göstereceğim. Çok esprili ve sevimli oldular.
.
Yılmaz Özdil iyi ki yazıyor. Onun yazılarını okumak, günün en sevdiğim ve hiç bıkmayacağım rutini..
.
Son olarak Sevgililer Günü teranesi geçsin, bitsin istiyorum. Her yerde kalpli, kırmızı şeyler görmekten çok sıkıldım. Kalbi de, kırmızıyı da severim ama bu kadarı fazla değil mi sizce de?


12 yorum:

tuku dedi ki...

Nazo'cum tadını çıkar nekeyifli oluyor ya biz aynı sehirdeyiz ama resmen ayda bir görüşebiliyoruz. Ben de sonuna kadar yapıyorum :))
Oje alerjisi ilkdefa duydum umarım önemlibirşey değildir.geçmişolsunçokk

Flame dedi ki...

İyi Tatillerrr...
Ben çalıştığım halde Alper ile tatil yapıyor gibi oluyorum. Erken kalkmak yok ödevler yok :p

Snoodların renkleri çok güzel. Kuşlu broşda öyleee :)

Oje alerjisi için de kokusuz, soyulabilen ojeler var diye biliyorum. Laçin ve Makyaj Çantam yazmıştı. Onları deneyebilirsin belki o_O

Burcu Çalışkan dedi ki...

ohh iyi tatiller nazocuğum :)) benimde örgüyle aram yok da neyseki kayınvaledimler boş durmayıp sürekli bişiler örüyorlar :)

Haydins dedi ki...

Renkler çok güzelmiş..

ayci dedi ki...

bende örgü mörgü hiiiic anlamam.
anlayanıda pek anlamam ama severim :)

iyi tatilller :)

Flame dedi ki...

Bu arada broşuna bayıldımmm bilmem anlatabildim mi :))))

Uyuzcadııı bende isterimmmmm, bana da yap :p

Adsız dedi ki...

Geri kalan tatilin daha güzel geçsin, ailenle hasret gider bol bol ^.^

Ve geçmiş olsun canım. En azından sıkıntının neden kaynaklandığını bulabilmişsin, bu iyi bişi.

Bence örgü, birşeyler dikmekten daha kolay. Düz örgüyle başlarsan çok çabuk alışırsın. Gerçi ben de hiç sevmiyorum iki ters bi düz olayını, kafam karışıyor hala ^.^

tuba can dedi ki...

bu renkler muhteşem

NzlGl dedi ki...

Tatilin keyfini çıkarmak buna denir işte nazom:)))
allerjin için geçmiş olsun ilk defa duydum:(
kendine iyi bak canım
sevgilerimle

nazo dedi ki...

* tuku;
Tadını çıkarıyorum ama 2 güncük kaldı. Yine ayrılık yine ayrılık... Alerji önemli bişey değil. Herkes de olabilirmiş, tedavisi de kolay ama olduğunda kötü bir görüntü oluşuyor.. Sağol canımm..

* Flame;
Snood'dan kuzenlerime de başladı annem. Sülale boyu örecek bu gidişle :) Soyulabilen oje yapar mı yapmaz mı bilmiyorum. Zaten hiç kullanma demedi. Olduğunda nedenini biliyorum en azından, tedbirli olurum artık.. Çok sağol Alevcim.. Kuş Laliş'den. Bugün alışverişin tam zamanı pasaj'da ;)

* Burcu Çalışkan;
Ben bir kaç kez denedim ama başarılı olamadım. Ören varsa ne güzel ;)

* Haydins;
Sen de kırmızı seversin ne de olsa ;) Gri-kırmızı çok seviyorum.

nazo dedi ki...

* ayci;
Ben de garip garip sorular sorup, annemi çıldırttım :D Sus, yapmam bak dedi. Ben de sustum, yaptım.. Teşekkürler ;)

* Nyuu;
Bence benim örgüyü öğrenememe sebebim çabuk sıkılmam. Uzun sürdüğü için sabredemem ben :)
Sağol canım.. Evet, neden olduğunu biliyorum artık.. Dikkatli olmaya çalışırım..

* morinek;
Teşekkürler ;)

* NzlGl;
Teşekkür ederim Nazlı Ablacığım. Eşim evde yalnız olduğu için biraz buruk oluyorum ama yapacak bişey yok.. Alerji değişik değil mi? Sen de kendine iyi bak, öpüyorum..

Meyra dedi ki...

bende örgüden anlamam tek ördüğüm bir battaniyem var:)) güzel örenede böyle annen gibi imreniyorum işre;) güzel günlerde kullan canım...