★ CRAFTS BY NAZO WONDER WOMAN SERIES ★ | MAC WONDER WOMAN

19.3.11

Mac Wonder Woman koleksiyonunu ilk duyduğumda Pop Art serimi devam ettirmek istemiştim.
Aklma bir sürü şey geliyor zaten bu ara ama herşeye yetişemiyorum.
Biraz tembellik de var tabii ki :p
.
Pop Art'larda olduğu gibi bunda da aynı şeyi düşünmüşüz İncito ile :)
Mac Wonder Woman tantımı Perşembe gecesi yapıldı.
O geceden bir hafta önce İnci'cim, gecede kullanmak üzere Wonder Woman taçları ve broşu istedi.
Böylece ben de itici gücümü bulmuş oldum ^^
Sonuç olarak da ortaya Marjo, Hersheyler ve Karamel'in dediği gibi
"onları gecenin en bi wonder woman'ı yapan" taçlar ve broş çıktı *-*
.
Ve işte geceden fotoğraflar
MAC makeup artist Rifat :)
 İkramlar ve taçlar uyum içinde!
 .
Başta Hersheyler, Marjo ve Karamel olmak üzere,
keşke bizim de olsaydı diyen ve beğenen herkese teşekkür ediyorum ♥


5 yorum:

Vespa GirL Make Up dedi ki...

Sondan 2. foto sanırım benim kafam (((: ehehehe

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

çok güsel olmuşlarr:) emeğine sağlık

Unknown dedi ki...

cok güzel olmuşlar Nazocum elleirne sağlık :) o elinin üzerindeki palet durumuda harika yani :) sevgiler...

nazo dedi ki...

* Vespa Girl Make Up;
Yaaa, çok tatlısın! ;)

* Sevgi Tuncer Dalgıç;
Çok teşekkür ederim canımm..

* Burcu;
MAC çılgınlarından birinin eli :)) Teşekkürer Burcucum..

chunlibeauty dedi ki...

taclar ve broşlar gercekten harika olmuslardı :) onları takma serefine nail olamasamda uzaktan bakması bile güzeldi :D ellerine saglıkkk :)