KAHVALTI GÜZELDİR AMA ...

14.3.11

Hafta içi 15 dk. fazla uyumak için ihmal etsem de kahvaltı en sevdiğim öğün..
Kalabalık kahvaltıya ise hiçbir zaman hayır diyemem.
Karı-koca yaptığımız hafta sonu kahvaltılarının yeri apayrı zaten..
Gelin görün ki yalnız kahvaltı yapmayı hiç mi hiç sevmiyorum!
Örneğin bugün..
Pazartesi, evdeyim, hava güneşli, uykumu aldım, herşey yolunda ama mutfağa gidip çay koymak, bir şeyler hazırlamak acayip zoruma gidiyor..
Normal insan şu durumda ıslık çala çala hazırlar, yapar kahvaltısını ama ben ilerleyen saatlerde açlıktan başımın ağrıyacağını, keyfimin kaçacağını bile bile inatlaşıyorum kendimle..
Gerçekten zevkli değil !?!
Haksız myım?


13 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

evet nazocum ya, ben de nefret ediyorum tek kahvaltı etmekten.

Ayşe dedi ki...

aynen, benim de eşim h.sonu çalışıyor ve tek başıma kahvaltı yapıyorum :((

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Nazo ; yanlız da olsa evde olup üzerine bir de kahvaltı yapmak için neler vermezdim , ah ah :)) Tadını çıkart bence ;)

Meyra dedi ki...

haklısın nazo tek başına tadı çıkmıyor kahvaltının en az iki kişilik:)ama sen başını ağrıtmadan bieyler yemelisin bence;)

Gizem. dedi ki...

Bu sabah aynı durum bende de vardı sanki biri ağzımın içine zorla sokuyodu loklamaları..Kahvaltının en güzeli şöyle kalabalıkla yapılan kahvaltı :)

mrtha dedi ki...

benim yalnız hiç bir öğün yemek yiyesim gelmiyor yalnız yaşasam zafiyet geçirirdim heralde :))

Haydins dedi ki...

Benimde canım tek başıma bir şey yemek istemez, kötü bir huy!!

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

haklısın bende bugün evdeyim ve ben de kahvaltıyı tek başıma yapmaktan nefret ediyorum:(

Unknown dedi ki...

haklısın yalnız çekilmez hiçbir şey hatta ben çok zor da kalmadığım sürece gidip tek başıma birşey yemem. sanırım bu biraz alışkanlık :) çilekler güzel gözüküyorlar ne kaldı şunun şurasında çıkmalarına :) doğal olanların tabiki sevgiler...

Elifinelizi dedi ki...

Galiba iştahlı olmak gerekiyor biraz . benim hergün istisnasız 45 dakika kahvaltı keyfim var. ve hergün ayrıca ekstre bişiler hazırlıyorum . oburmuyum neyim :) tavsiye ederim ama gün iyi devam ediyor:)

Özgen dedi ki...

İster yalnız ister kalabalık hiç farketmez hatta yalnız daha da severim canımın çektiği her şeyi yerim. Çünkü kahvaktı benim için en güzel şeylerden biri şu hayatta sevgiler...

muhabbetsofrasi dedi ki...

aynen canım yaaa

yalnız bişey yenmiyor bence de

kalabalıkta gır gır şamata ohh miss miss :D

NESLiiCE dedi ki...

bloglari gezerken bu blogla karsilastim cok güzel gözüküyor cilege bayiliyorum hemen yorum yapmadan gecmiyim bari dedim