SERENAD | ZÜLFÜ LİVANELİ

30.3.11

Öyle korkunç şeyler yaşanmış ki geçmişte; ülkelerin saçma sapan çıkarları yüzünden, göz göre göre yüzlerce insan ölüme terkedilmiş. Bırakın yardım edeni, yardım etmek isteyene bile izin verilmemiş.
Şöyle bir cümle vardı kitapta; Her iktidar öldürür! Kimi daha az, kimi daha çok...

Kitaba salt aşk hikayesi okumak için başlamayın. Çok etkilendim ben kurgudan, gerçeklerden ve tabii ki yaşanan büyük aşktan..
Şöyle bir solukta okunacak bir roman arayışındaysanız sakın kaçırmayın!


8 yorum:

Unknown dedi ki...

Livaneli'nin kalemini herp çok sevmişimdir, hep bir solukta okumuşumdur kitaplarını. Bu kitabını da alacağım, yakında. Tavsiye için teşekkürler nazocan ;)

Unknown dedi ki...

ayşe arman bir roöportaj yapmıştı kitabıda beğendiğini okunması gerektiğini söylemişti şimdi sen de yazınca daha bir merak ettim :) teşekkürler öneri için sevgiler canım :)

Girls On Blog dedi ki...

Ay ben de hemen su an elimde olsun istedim..Livaneliyi cok severim zaten.Bu arada bi önceki posttaki ayakkabılar da harika canım,iyi günlerde giy:)
operim

Çileksuyu Sibel dedi ki...

bende cok severim cok,alicagim,zevkle okuyup,seni anacagim nazo:)

Syhn dedi ki...

yakın zamanda tavsiye edilmişti.
okunmalı yani ;)

Unknown dedi ki...

Ben elimden bırakamıyorum. Sabah işe giderken metroya giderken yürürken bile okuyorum. Tabi metro da da devam. Kesinlikle çok sevdim.

Adsız dedi ki...

bu kitabı görmüştüm, okumak istiyorum bir an önce. Çok da güzel olduğunu düşünüyorum livaneline ait hiçbir şey kötü olamaz zate ;)

ayci dedi ki...

off hala 100. kitaba sıra gelmedi miiii :)