IHLARA VADİSİ

23.5.11

Hep taş hep taş nereye kadar deyip 19 Mayıs günü ailecek Ihlara Vadisi'ne gittik. 
Yeşilin her tonu ve Melendiz Çayı başımızı döndürdü :)
Tırmandık, patikaları aştık, gezilebilecek durumda olan kiliselere girdik.
Yüzyıllardır korunmuş kilise duvarlarına Ali, Veli yazanlara söylendik. 
Annem hepimizden dinçti.
Bir sürü fotoğraf çekebildiğim için benden mutlusu yoktu.
4-5 km.nin acısı ertesi gün çıkmış ve herkes bir köşeye yığılmış olsa da iyi ki gitmişiz dedik ^^
Ördekler mola verdiğimiz çay bahçesindeydi *-*
Belisırma girişinde restoran da varmış ama bilmediğimiz için ana girişten girmiştik biz.
O yüzden çay-gözleme ile idare ettik.
 
İyi haftalar ^.^


22 yorum:

Unknown dedi ki...

oyyyy, ne güzeldir ıhlara... ayaklarını buz gibi derenin suyuna soktun mu sen onu söyle :) fotolar süper olmuş, tam bahar gelmiş oralara.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Farkındamısın Nazocum işi iyice ilerlettin:))
Bayıldım,favorim ördek ve köprü başında çekilen foto.

fuly dedi ki...

hep taş hep taş ıhlaraya gittik cümlesini okuyunca "alala ıhlarada bildiğin taş" dedim içimden resimleri görüğnce ben başka yere gittim heralde diye düşünmeye başladım nazo:) ama mevsim farkı var sanırım biz mart sonu gibi gitmiştik ve her yer kahverengiydi bu kadar yeşil güzel değildi :)

Meyra dedi ki...

yeşil başlı göğel ördek ne güzel poz vermiş öyle profilden:) taş beton yığınlşarının arasından gerçekten bıktım bende yıllar önce ayağımı buz gibi suyuna sokyuğum ıhlaraya ziyaret etmek görselden bile iyi geldi Nazocum çok mersi;)

FFatiHH dedi ki...

Bir iki hafta önce gittik harikaydı. Bana rüya gibi geliyor hala. İlerde tekrar gitmek istiyorum defalarca. :)

Alev Özkan dedi ki...

Selam.. Aranıza yeni katıldım sizi de izlemeye aldım... Çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz. Yıllar önce gitmiştim Ihlara'ya ne güzelmiş...

Elifinelizi dedi ki...

canım benim ne güzel fotoğrafların . Vallahi ıhlarada yeşilliğe boğdun bizi. helal olsun o kadar kayanın arasında gizli kalmış güzellikleri yansıtmışsın :)

^zeynep^ dedi ki...

çay gözlemeden iyisi mi olacakti canim? :)
Harika bir yere benziyor, cennetten bir köse sanki! Müthis dinlendirici bir havasi var. Ailecek gezmeyeli çok oldu, özlemisim!

AskinAy dedi ki...

Ohh ne iyi etmissiniz canim,oralarda olmak vardi:))
resimler harika doga kokusu buraya kadar yetisti sayende paylastigin icin tesekkürler sevgiler!!

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım Nazocum;
ne iyi etmişsiniz de gitmişsiniz yahu ıhlaraya. Ben orayı çok severim. 3-4 kez gittim sanırım hepsi ayrıca güzeldi..özlemişim o zamanları. pek de güzel fotoğraflar çekmişsin.ayrıca son karede de çok tatlı çıkmışsın fotoğraf makinenle..ellerine sağlık canım. çok güzel bir gün geçirdiğiniz belli. bizim için de bol bol gezin keyfini çıkartın öpüyorum kocaman:)

.ankara düşleri. dedi ki...

nazocum ne güzel yerler oralar öyle valla içim açıldı :))
resimler harika zaten söylememe gerek var mı :))

nazo dedi ki...

* pinosh;
:) yok canım daha o kadar sıcak değildi hava.. asker gelince sizd de gidin olur mu? ;)

* içimden geldiği gibi ~~~;
Seviniyorum böyle söylediğinde, çok teşekkürler ;)

* fuly;
:)) mevsim farkından olabilir evet.. sonbaharda da güzel olur gibi geldi bana.. yıllar önce yaz kampında gitmiştim ben ama bu kadar çok zevk aldığımı hatırlamıyorum. Gerçi şimdi annemler de vardı, fotoğraf çekecek çok şey bulunca da tam oldu :)

* Meyra;
Ördeğin adı öyleymiş ben de annemden öğrendim. Dalga geçiyor sanmıştım önce :)) Temiz hava gibisi yok değil mi canım?

* Kısaca Fd;
Ben sonbaharda gitmek istiyorum bir de.. Eminim renkler daha göz alıcı olur ;)

nazo dedi ki...

* Alev Özkan;
Hoşgeldiniz ;) Ben de yıllar önce gitmiştim ama bu sefer çok sevdim..

* Elifinelizi;
Elifcim, tamamen oranın güzelliği :)) Teşekkür ediyorum güzel yorumuna.. Öpüyorum..

* Zeynep A.;
Yorulunca gözüm dönmüştü de ondan canım :p Harikaydı canım.. Tatiliniz birinde fırsat olur belki..

* AskinAy;
Sevindim öyleyse canım ;) Sevgiler..

* Tuğba;
Canımmm teşekkür ederim.. Tatili değerlendirdik, artık hedef yaz tatili ;) Çok öpüyorm seni..

* .ankara düşleri.;
Tatlım, Ankara'ya yakın nasılsa.. Önümüzdeki sene eşinle gelirsiniz ;)

Demet / Demetoloji dedi ki...

Güzel kareler Nazocan :) Gezmiş kadar oldum, vizörden bakan gözüne sağlık, hehe :D Fotoğraflarını çektikten sonra işliyor musun bu arada? Photoshop ya da başka bir program? Sadece meraktan soruyorum :)

zeynep bayram dedi ki...

offff fotolar süper,makinanın tadını çıkarıyorsun diymi:)

Syhn dedi ki...

aa seni gördüm ne diyeceğimi unuttumbak iyi mi ;)

nazo dedi ki...

* Demet,
Yazdım canım senin blogdan cevap ;) Öpüyorum..

* zeynep bayram,
Sağol canım.. hem de nasıl ;)

* Syhn;
:)) öptüm senii!!

Unknown dedi ki...

Nazocum ben de yıllar önce gezmiştim İhlara'yi,senin fotograflarını görünce yine gezmiş gibi oldum!Çok güzel kareler yakalanırsın yine:)

estasarimelif dedi ki...

GİTMİŞ GÖRMÜŞ GİBİ OLDUM GÖRÜLMEYE DEĞER BİR YERMİŞ...OBJEKTİFİNE ,ELİNE GÖZÜNE SAĞLIK CANIM...

Zeynep'in Evi dedi ki...

Hiii yeni görüyorum ben kuzumuu.. nekadar yakışmış boynuna:) öperim öperim çok ve içimden dua ediyorum bigün ikimiz birlikte çekebilelim diye:))

Seda Maç dedi ki...

hepsi birbirinden güzel fotoğraflar bayıldım

Adsız dedi ki...

Özlemişim buraları, ne güzel. Gözlerinize sağlık!