İSTANBUL HEP Mİ GÜZEL?

30.6.11

Gelenekselleşen İstanbul gezilerimizin 3. ayağını da tamamlamış bulunmaktayız :p
Her sene bambaşka bir şeyine aşık olup, başka bir şeyinden korkup,
yine de İstanbul başka güzel diye dönüyoruz.
Bu kez 8 gün kaldık ve daha bir sindirdik içimize..
Tek başıma otobüse binip, gideceğim yere gidip, kaybolmama becerisini bile gösterdim ^^
Lale, Gizem ve Zeynep ile buluştum.
Onları görmek, ilk kez olsa bile hep tanıyormuşum gibi hissetmek güzeldi.
Teoman konseri eğlenceli; Ayasofya, Dolmabahçe ve Galata ise büyüleyiciydi.
Boğaz'daki kahvaltıda, Rumeli Hisarı ve Bebek'te aklım kaldı.
Lale sayesinde tanıştığım pasajlar dolabımı renklerdirdi.
Yüzlerce fotoğrafım oldu.



20 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

En güzeli hangisi seçmeye çalıştım olmadı,bakış açısı müthiş.
Simit-on olayı koptuğum andı:))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum fotoların çok güzel:)) Gözüne sağlık:) 2 haftadır İstanbul'da değilim. Aslında ben de görüşmek istiyordum seninle ama kısmet değilmiş. Bir dahaki sefere;)

Syhn dedi ki...

hep güzel. güzel insanlarla daha da güzel ;)
işim olmasa gelecektim bende.. neyse. bi dahakine ;)

Flame dedi ki...

Nazocum ne güzel bir post olmuş. Renkli, enerjik ve cıvıl cıvıl. Ekoseleri kırmızı örtülere bayıldım :)

Unknown dedi ki...

Canım yine enfes kareler yakalamışsın!Ama çok üzüldüm tanışamadığımıza!Keşke ben de olsaydım...Sana sarayı kendim gezdirirdim,her detayını anlatırdım!Sonra çay bahçesinde otururduk...Neyse,Ankara'ya gelirsen inşallah,burada görüşürüz!

Unknown dedi ki...

istanbul bir aşk...

otuzundansonra dedi ki...

Bir İstanbul yaşayanı olarak İstanbul'la senin gibi bir yakınlığım olamadı.harika ayrıntılar yakalamışsın.Selamlar

Haydins dedi ki...

Küstüm ben!! Sen anladın..

NzlGl dedi ki...

Nazom
istanbul senin fotoğraflarınla çok daha güzel:)

keşke bende 7-8 gün kalıp gitsem. Öyle olunca tadı başka oluyor. Ama içinde yaşayınca çok zor. Zaman zaman bu zorluklar güzelliğini silip götürüyor.
Bir dahaki sefere inşallah bizde görüşürüz.
Öptüm,sevgiler

lale kunt dedi ki...

istanbul seninle güzel ;)

Demet / Demetoloji dedi ki...

Fotoğraflarınla tanıdık yerlere gittim :) İstanbul, içinde yaşayınca hep güzel değil ama, bil :)) Ve, bir dahaki gelişinde bana da haber ver lütfennn ;) Fotoğrafların devamını bekliyorum, bu kadar değil, biliyorum :)))

Aslı dedi ki...

Vay be, acaba aynı tarihlerde İstanbul'da olabilir miyiz diye konuşmuştuk twitterda... Çoook güzel bir tatil olmuş gibi görünüyor, ama daha çok fotoğraf daha çok yazı gelsin, biz İstanbul'a uzak olanlar da gitmiş kadar olalım:)

ceydabural dedi ki...

istanbulda kiminle oldugunla alakalı aslında sevdiğin insanlar varsa güzel görünür aslında yaşamı zor bana göre

ama bir teo konseri yapılmış şahane olmalı :)

nazo dedi ki...


* içimden geldiği gibi~~~;
Dolmabahçe'nin kafesindeydi o mönü. Mesel cupcake bardak kek olarak çevrilmiş :/ komik ve bir sürü turist açıp, okuyor. düzeltilse iyi olur. Teşekkür ederim bu arada ;)

* Kirpikteki Gözyaşı;
Sağol canımcım.. Benim de tanışmak istediğim o kadar çok kişi var ki.. Ancak bu kadar olabildi.. Bir daha ki sefere diyelim ;)

* Syhn;
Zeynep söyleyince sevinmiştim ben de.. Neyse artık başka sefere.. İstanbul'da yaşamak zor kabul ama güzel de, şanslısınız ;)

* Flame;
Benim gördüğüm herşey mi renkliydi bilmiyorum ama içimi açtı bu hafta.. Tatil güzel şey ;)

* Kitap Kurduyum Ben;
Canımm inşallah.. Saray muhteşemdi. Rehber eşliğinde gezmek de çok iyiydi, güzel düşünülmüş.

nazo dedi ki...

* Gul/İnn;
Kesinlikle..

* otuzundansonra;
Çünkü benim zamanım kısıtlıydı ve herşeyi sığdırmaya çalıştım 8 güne. Ayrıca tatildeydim. İnsan sürekli yaşadığında kaçırıyor bazı şeyleri.. İş, ev vs. daha çok zaman alıyor. Ben de burada bir sürü şeyi kaçırıyorumdur kesin ;)

* Haydins;
Canım inan ki hep aklımdaydın ama ben o yakada değildim ve zaman yaratamadık. Çok özür dilerim..

* Nzlgl;
Nazlı Ablacım, herkes öyle söylüyor. Ben orada yaşamayı unutup, sadece tatil yapayım en iyisi ;) İnşallah bu arada, çok isterim ben de..

* uyuz cadı;
Canım Lalişim, çok teşekkür ederimm 2 gün için.. Çok zevkliydi benim için..

nazo dedi ki...

* Demet;
Canımm, anlaştık o zaman..
Evet, fotoğraf çok ama bunları seçtim.. Bıktırmamayım herkesi:) Bazıları da fb'da..

* Aslı;
Zaman çabuk geçiyor değil mi Aslıcım? İstanbuldakiler bıkabilir diye dozunda bırakayım dedim :))

* ceydabural;
Ceydacım çok haklısın. Bu yaşadığın heryerle ilgili.. Sevdiklerinle güzel..
Eveeet, konser çok eğlenceliydi..

Noni dedi ki...

Ahhhh güzel İstanbulum ahhhh şimdi oralarda olmak vardı! Biz bu sene İstanbul'da koşturmaktan keyfini pek çıkartamadık ama senin güzel vakit geçirmene sevindim canım, fotoğraflar çok güzel ama ben nedense en çok o halatlara bayıldım bana mutluluk verdi o kare ve arkasından gözüken deniz :)

Meyra dedi ki...

kesinlikler hep güzel bu şehir, hatta şarap gibi bekledikçe güzelleşen türden...fotoğraflar anlatmış bir kere bu güzelliği:)

a. gizem dedi ki...

cidden cok ama cok guzeldi iyiki bir gun iznim vardı ve iyiki görüştük :)

Peritozu dedi ki...

Ne guzel gezmissiniz, canim cekti Istanbulu...