SEVERİM BEN TATİLİ ♥

11.7.11

Pijamanın çıkmadığı günlere tatil denir ve ben bu günleri pek çok severim! 
Pijamamı takılarla kombinlerim *-*
Kitap okurum.
Sıkılırım, kitapçıya giderim. Başka bir kitap alırım.
Bir onu okurum, bir diğerini; ama okurum..
Çiçeklere bakmayı beceremem ama babamın balkon çiçeklerini çok severim.
 Bir de dalından ahududu koparmak beni dünyanın en mutlu insanı yapar.
Böyle lezzetli, mis kokulu meyveleri hep yiyebilsek keşke diye düşünürüm.
 Hormonsuz, gerçek çilek kokulu çilekleri yemeye doyamam.
Kışın da yemek için annemin reçel yapmasını beklerim.
İşte böyle geçer gider tatil..
Deniz, kum içinse biraz daha vakit var ^^


11 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bi post olmuş :)))

Sevgiler...

Gizem. dedi ki...

Bu bile yeter Nazo'cum..Pijama ise aşırı sevimli ben olsam ben de hiç çıkarmazdım :)
Bir de ne okuyorsun?

Elifinelizi dedi ki...

Delisin sen :)))
Tatil olur, anne olur, babanın çiçekleri olurda şımarılmazmı desene :)
ohhhh sefalarım olsun :))

NzlGl dedi ki...

Bence tatilin değil hayatın küçük bir özeti olmuş Nazom:)))
Keşke her zaman böyle olsa......

4 dedi ki...

Ne güzel.Pijamalara ve çileklere bayıldım.

Unknown dedi ki...

Pijamaya bayıldım:)
Bence de en güzel tatil evde pijamalarla oturup kitap okunan tatil:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bende tatil günleri pijama ile gezmeyi severim Nazocum sanki her an geri yatağa gidecekmiş gibi...:))

modanna dedi ki...

çok tatlı...takip edilesi eheh :)

Meyra dedi ki...

babanın çiçekleriyle, annenin reçelleriyle donatılmış tatili kim sevmezki..pek imrendirici post olmuş haberin olsun;) keyfinde bol olsun...

a. gizem dedi ki...

fotolarda yazı da cok guzel nazom :)

Deli Anne dedi ki...

Her bir kare birbirinden güzel.. Ama bilhassa pijamayı çok sevdim, kitap ayracını da.. Sevgiler:)