EKİM

3.10.11

Eylül en sevdiğim aydı ama bu yıl sevemedim.
Daha doğrusu sevmeye vakit bulamadım.
Ekim ayını da kaçırmamak için ilk günden çıktım dışarı.
Sonbahar, kurumuş yapraklara basınca çıkan hışırtı sesini duymadan bitemezdi.
Umduğum gibi değildi ama..
Yapraklar tam anlamıyla sararıp, dökülmemiş gibi.
Geçen yıl daha çoklardı sanki..
Belki de bana öyle geldi, bilemiyorum.
.. ve kitaplar
Son 2 aydır o kadar çok ihmal ettim ki okumayı..
Silkelendim artık..
Sıcak içecek ve kitap zamanıdır ^^
İskender'i almayacaktım, merakıma yenildim.
Bir Gün tesadüfen görüp, alayım bari dediğim bir kitap oldu, merak ediyorum.
Suç ise yaz sonu aldığım, bir kaç sayfa okuyup, çantamda unuttuğum bir kitaptı.
Üçünü de okuyup, yorumlamak istiyorum en kısa zamanda..
Önce hangisinden başlasam, şimdi tek sorunum bu *-*
Mutlu haftalar herkese!


16 yorum:

Ayşe dedi ki...

Ozlemisim fotograflarını ve kitaplarını...
Haklisin, bu sene sonbahar gecikti. Gerçi yaza da geç girmiştik dimi.. Kayıyor mu mevsimler ne?

İyi hadtalar sana da, sevgiler....

Gizem. dedi ki...

Çok Eylül gibi değildi sanki bu Eylül.Ekim'den daha güzel bir performans bekliyorum açıkçası bir de çok kitap alasım var hatta almak istediğim iki kitapta elinde.Ama ne almaya ne okumaya fırsatım var.İnternetten alıcam bugün inşallah,bir de daha sık yaz ve bir de diyet ne alemde?Ben haftasonları kendime engel olamıyorum napcaz Nazo'cum ya :)

Adsız dedi ki...

fotograflar harika! lütfen daha cok post yaz nazocum,hatta cok fotografli postlar insanin ici aciliyor inan. kitaplara gelince iskenderi bende aldim okumayada basladim 20- 25 sayfa okuduktan sonra kaldirdim, bakalim yine elime alirmiyim. Bazi yazarlar mevsimler sanki, nasil iclal aydin kitaplari sonbahar yakisiyorsa, elif safak´in kitaplarinida kis´a yakistiriyorum, sezen aksu ise ilk baharda dinlenir:)) nero

Tanya's dedi ki...

Sonbaharı bende seviyorum, dün sahile gittik, esen rüzgarda oturduk elimizde kahveler:))

Zeynep'in Evi dedi ki...

Çok seyrek yazıyorsun ama nazo bak kocaman eylül ayında iki yazı girmişsin ayıp değilmi:) ben özlüyorum yazılarını..kitaplarından hangisini merak ettiğimi biliyorsun onu oku:))) çok da yardımcı olurum böyle:)

Meyra dedi ki...

Eylül sana küsmüş olmasın az yazı yazdığın için:)o halde Ekimi küstürme canım ve ilk karenin bir versiyonuda benim sayfamda tesadüf olmuş sanki:)

Demet / Demetoloji dedi ki...

Nazooo, daha çok yazı yazarsan bu ayı kaçırmazsın, bak, benden söylemesi :)) Ayrıca, fotoğrafların devamı beklenmekte. Hadii :))

Adsız dedi ki...

Çok az yazıyorsun.her gün merak içinde baktığım sayılı blog arasındasın.
İskender bendede okunmayı bekliyor.
Bir gün'ü okudum ama bence öyle gümbür gümbür bir kitap değil.2 insan 20 yıl cebelleşirmi öyle.
Ama oku geç işte.
Suç 'uda ilk defa senden duydum.Bir araştırayım şimdi.
Daha çok yaz
Daha çok oku
Daha çok paylaş.

Unknown dedi ki...

Ben de yaprakların sararmasını bekliyorum fotoğraf çekmek için,bak sen bulmuşsun bile sararanları.
Kitapları hemen oku da yorumla,bekliyorum bak merakla!

Noni dedi ki...

Çektiğin fotoğraflar o kadar güzel ki hiçbir aya küsme sen, hep çek canım!
Işığın bol olsun, sevgilerimle...

nazo dedi ki...

Ayse,
Ben çok ihmal ettim buraları.. Ne yaptın diye sorarsan hiçbir sey.. Çok özledim blogumu ve bloglarinizi..
Evet mevsimler kayıyor gercekten ve bu hiç iyi bisey degil :(

Gizem.,
Kesinlikle ben de iyi bir performans bekliyorum Ekim'den..
Diyet iyi gidiyor. Evdeki tartıya göre 2 kılo verdim. Hafta sonları sabrediyorum ama canım istemiyor degil sevdiğim seyleri..

Nero,
Ahh canım ya ben de öyle çok ozlemisim ki makinemi.. Bu haftasonu da çıkalım istiyorum. Kitaplar konusunda haklisin.. İskender'e başladım, iyi gidiyor şimdilik..

Tanya's,
Kesinlikle.. Hirkayla çıkıp, kahve icmek en sevdiklerimden..

nazo dedi ki...

Zeynep,
1 aydır blogumu acmadım gibi bir sey oldu. Özledim artık.. Fotografları, kitapları, blogları özledim :)
İskender'e başladım bu arada :)

Meyra,
Öyle mı dersin? O zaman Ekim'i kusturmemek için elimden geleni yapacagım :) Fotografı gördüm ;)

Demet,
Gelen yorumlara bakılırsa bayağı boslamisim blig alemini :) Artık okuma ve yazma zamanı ;)

Nefes,
Canım çok teşekkürler.. Bu ara böyle oldu ama telafi edeceğim ;) İskender'e başladım. Sonra Bir Gun okunacak..

nazo dedi ki...

Kitap Kurduyum Ben,
Demek ki tam sararmadigi konusunda hemfikiriz.
Tamam canım, yazacağım..

Noni,
Senin gibi harika fotograflar çeken birinin fotoğraflarımı beğenmesi beni çok mutlu etti Nonicim.. Çok teşekkür ederim..

tuku dedi ki...

iyiki aldın sen şu canon'u nazo'cum ya baktıkca bakası geliyor insanın

Demet / Demetoloji dedi ki...

Geldim, yeni yazı var mı diye baktım. Yok! Ooooo, olmuyoooorrr! :) Hadi, başka yapraklar çek lütfen :)))

ser_up dedi ki...

Merhaba canım... Seni severek takip ediyorum ve kitaplar arasında Seçim yapmana yardımcı olmak istedim... BİR GÜN ve İSKENDER i okumus olarak blogumda yorumlarımı paylaştım... Seni bloguma dört gözle bekliyorum... sevgiler