♥♥♥

4.11.11

Kar yağdı bugün.
*ilk kar*
Çocuklar birkaç saat oynadılar, eridi.
Hava buz gibi ama düzelecekmiş.  
Çıkış zili çaldığında mutluluktan uçabilirdim.
Önümüzdeki 5 gün güzel olacak. 
Bizim için bayram gibi olmayacak pek ama tam bir dinlenme hayal ediyorum.
Keçelere ara verdim 3-4 gün. Belki son gün başlarım.
Tamamen kendime vakit ayıracağım.
-umarım-
Balkabağından kek nasıl olur acaba?
Bir de balkabağı çorbası..
Kafamda başka soru olsun istemiyorum.
Dergiler aldım.
Ev için almak istediklerim de var.
Fotoğraf da çekerim belki..
Hazırım kısaca..
Sadece şeker alınacak *-*
.
Mutlu bayramlar!
.
Görsel: 1, 2, 3, 4


11 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

Bizde de şeker yok..baklava da yok..aksi gibi tatlı hiçbişiy yok, bayrama kek de yakışmaz ki yapayım:) ama benim de planlarımda ev var, son üç gün boş boş oturacağım günler hayal ediyorum. güzel bayramlar canım!

GeCe dedi ki...

ne guzel yazmissin sicacik keyifli bir bayram diliyorum

Unknown dedi ki...

Ooo imrendim valla sana!Ne güzel,kendine ayırmışsın bu bayramı!Umarım güzel geçer,bol dinlenip enerji depolarsın:)

Noni dedi ki...

Bizim de havamız soğumaya başladı bugün kar geliyorum diyordu ;)
Ben yarın bayram sabahını Moskova'da, öğleni de İstanbul'da geçireceğim, biraz değişik olacak benim için, prensim benimle hemen gelemiyor, onu bırakıyorum diye üzülüyorum, öte yandan annemle babamı bu bayramda yalnız bırakmıyorum diye seviniyorum, karman çorman oldum!
Bu arada balkabağı çorbasına bayılırım! İçine birazcık muskat rendelendi mi hmmm enfes oluyor ;)
Balkabağı kekini yaparsan tarifi paylaşabilir misin canım? Merak ettim şimdi ;)
Herkese mutlu bir bayram diliyorum.
Kocaman sevgilerimle...

pelince dedi ki...

Canım sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir bayram geçirelim inşallah... Kocaman Öpüyorum...

Haber dedi ki...

Tüm sevdiklerimizle beraber nice güzel bayramlara.. Bayramınız mübarek olsun.

Derya dedi ki...

İyi bayramlar..

Elifinelizi dedi ki...

İYİ BAYRAMLAR

Marifetane hobi dedi ki...

mutlu bayramlar arkadaşım..

Syhn dedi ki...

balkabağıyla ilgili sorularını gidecek bir tatil olamsını diliyorum senin için. zira ben dinlenebileceğimi sanmıyorum :/

hu hu iyi bayramlar ;)

Noni dedi ki...

Canım sana şimdi davetiye gönderdim pinterest'ten ;)