ANKARA

29.12.11

Amerika dönüşü nerede yaşayacağımız belliydi. Ne kadar sevmeyeceğim de ama döndük ya gerisi önemli değildi. Biraz idare ederdik. Sonra giderdik istediğimiz yere...
Atama olacaktı olmayacaktı stresiyle geçti 2 ay. Ardından ev bulamama sıkıntısı. İstediğim gibisini geçtim, ev yoktu.
Zaman geçti önce ev bulundu, sonra atamam oldu.
Okula, arkadaşlara alışma süreci de başarıyla atlatıldı ve aklım başıma geldi. Ağlamaya başlamıştım çoktan. Ben ne yapacaktım bu şehirde. Hem uzaktım sevdiklerime, hem sevilecek hiçbir yeri yoktu. Evimi bile sevmiyordum ki, şehri nasıl seveyim.
Umutla bekledik başka bir yeri... Hep aksilikler oldu. Tam olacakken olmadı. 
Öyle böyle derken 3. yıla başladım.
İnsanın kafasında sürekli gitme fikri olunca alışamıyor, beyin ister istemez reddediyor.
Ve bugün... Yine bol stresli bir sürecin sonunda Ankara yolları açıldı bize.
Ben yaz atamasında gideceğim, 5-6 ay ayrılık var eşimle ama bu bile engel olamıyor mutluluğuma.
Ankara...
Hep hayalimizdi. Alternatiflerimiz oluyordu ama Ankara idi önceliğimiz.
Şimdi zaman çabuk geçmeli. Ben gideceğim garantisiyle kalan 5-6 ayımı dolu dolu geçirmeliyim.

2012 güzellikler getirecek, inanıyorum.
Mutlu yıllar herkese...


37 yorum:

ebru dedi ki...

böyle mutlu haberler uzun bekleyişlerin ardından gelince daha bir kıymetli olur...çok sevindim adınıza

hoşgelesin yaşadığım şehre...

turkuaz kıyılar dedi ki...

Mutluluğun satırlarından bizlere kadar ulaştı,sizin adınıza cok sevindim...sizin için guzelliklerle kapıyı aralayan 2012'nin gönlünüzden geçen herseyi getirmesi dileklerimle...mutlu yıllar Nazo'cum...

ipekböceği dedi ki...

inan çok sevindim bu habere.bende seninle aşağı yukarı aynı durumda olduğum için kendime olmuş gibi sevindim.ama ayrıca çok kıskandım.çünkü benim için böyle birşey olması imkansız gibi şimdilik.hakkınızda hayırlısı olsun.umarım beklediğin gibi güzel gelişir herşey darısı başıma inş.

Unknown dedi ki...

Nazocum çoook sevindim! Hayırlısı olsun canım!Gel Ankara'ya da tanışalım,görüşelim:)

battodol dedi ki...

çok sevindim sizin adınıza nazo, çok güzel bir haber olmuş. yazdıklarını gezgin biri olarak çok iyi anlıyorum, seneye biz de ankara'ya dönmüş olucaz inşallah :))
mutlu yıllar sana!

muzooo dedi ki...

cnm çok sevindim nihayet istediğin oldu çok şükür ama sana şimdi bu 5 ay geçmez..... 2012 sana çok şanslı gelir umarım bu arada artık bahanelerin kalmadı annen baskı yapmaya başlar :)))

GeCe dedi ki...

aynı bizde de var gidecek miyiz kalacak mıyız sıkıntısı çok iyi anlıyorum seni, en kötüsü de belirsizlik. hakkınızda hayırlısı olsun, yeni yıl şimdiden güzel haberlerle gelmeye başlamış bak mutlu seneler

annesiningülü dedi ki...

gözün aydın sanırım istediğin gibi olmuş :D

Unknown dedi ki...

düğünüme denk gelebilecek misin acaba, yani seni ayrılmadan bizim oralardan görebilecek miyim ki?? sen hep istiyordun gitmeyi, sonunda istediğine kavuştun. çok sevindim canım benim. bak 2012 gelmeden sana güzelliğini getirdi bile. darısı başka istediğin her şeye...

Haydins dedi ki...

Çok sevindim Nazocum , 2012'nin ilk kıyagı :) daha nicelerini getirsin sana inşallah..

meyra dedi ki...

mutlu oldum ben bu atama işine Ankara güzel bir bloger ve öğretmene kucak açacak yepyeni bir yılla:)) tüm sene ve sonraki senelerin aynı güzellikte geçsin canım...

Benden Bizden dedi ki...

Cok güzel bir haberle bitecek 2011, ne mutlu sana. Hoş geliyorsun Ankara'ya. Mutlu yıllar :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok sevindim Nazocum,gözünüz aydın.
İnşallah bir araya gelme fırsatı buluruz.:))

Flame dedi ki...

Süperrr bir haber bu Nazo'cum.
Hayırlı olsun yeni şehrin :D
Yeni yıl uğur getiriyor sana, ne güzellll...

fuly dedi ki...

tam da gönlündeki yerin olması ne kadar güzel bi habermiş :) yeni yıl güzel haberlerle geliyor umarım mutlulukla da geçer :)

hersheyler dedi ki...

nazooo
çok sevindim :) hayırlı olsun ne güzel haberler geliyor hep ^_^
sayılı zaman çabuk geçer hem

AsOrTiK dedi ki...

yeni yıl güzelliklerle gelmeye başlamış bile, umarım öyle de devam eder. belirsizlik kötü, ama size geri sayım başlamış, ne mutlu...
sevgiler

meri dedi ki...

2 yıl sonunda bizi de aynı dönemler bekliyor.Şuan Almanya'dayız.& ay sonra İsviçre'ye gidiyoruz.Ardından Türkiye hasreti bitecek.Aynı sıkıntılar bizi de bekliyor.O kadar iyi anlıyor ve hissediyorum ki yazdıklarını,sanki kendim yazmışım gibi okudum.Benimki biraz erken bir kaygı fakat duygularıma tercüman oldun.Teşekkürler paylaşımın için...

meri dedi ki...

Unutmadan benim de hayalim Ankara:)

Tuğçe dedi ki...

Sevgili N@zo; ne güzel bir haber bu. Bir Ankara'lı olarak şahsen cok sevindim senin adına.. Hoşgeldinnnnn :)Sevgiler,

elif dedi ki...

2012 sana güzel haberler getirmeye başlamış nazo, gözünüz aydın. inşallha devamı da gelir, mutlu yıllarr şimdiden :)

el*ff dedi ki...

Yaşadığın yeri sevmemek mutlu olmamak ne demektir çok iyi bilirim :( Çok sevindim adına 2012 için güzelliklerin başlangıcı olsun bu haber ...

Mail için ve güzel dileklerin için teşekkür ederim ...

Şimdiden mutlu yıllar canım...

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel..
senin adina cok sevindim..
hayatinda sana mutluluklar..
yeni bir dönem basliyo sanirim =)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Hayırlı olsun,Ankara iyi olmuş, ankara blogcuları güçlenmeli:)) çok sevgiler

Unknown dedi ki...

Ne mutlu sana :) Çok güzel bir haber bu gerçekten. Bizde kısmetse 1,5 yıl sonra Ankaradayız. İnşallah bizede zaman çok çabuk geçer.

AysunGumus dedi ki...

Nazo,
Beynin yaşanılan mekanı reddetme durumunu çok iyi anlıyorum.Zira ben de şu an o durumu yaşıyorum,gerek insanları gerek kültürü ile bana çook uzak çok yabancı bir yerde yaşıyorum;sebep aynı sizinkisi gibi mecburiyet,nasılsa geçecek umudu.Zaman bir an önce geçsin,sevgilim ve benim lehime işlesin size Ankara yollarını açtığı gibi bize de İstanbul yollarını açsın istiyorum.
Çok mutlu oldum sizin adınıza,dilerim herşey umduğunuzdan daha hızlı ve güzel gelişir.Bu ara bloggerlardan güzel haberler alıyoruz biz okuyucular da deli gibi mutlu oluyoruz ne güzel ^-^

Unknown dedi ki...

Çok mutlu oldum Nazocum...Çok çok güzel bir yıl dilerin size..
Sevgilerimle

HUYSUZBALIK dedi ki...

Nazom canım her şey dilediğince olsun yeni yılda.Dualarım seninle. Sevgiler...

Elif dedi ki...

hoşgeldiniz şehrime, mutluluklar diliyorum size :)

Adsız dedi ki...

2011 yılını güzel bir müjde ile bitiriyorsun ya ben inanıyorum ki 2012 senin yılın olacak.Çok sevindim..Mutlu seneler olsun

Abuk Kraker dedi ki...

çok sevindim nazo. inşallah çok mutlu olursun ankara'da da :)

Adsız dedi ki...

inşallah eş durumu iptal olur bir iki hafta sonra tekrar başvuruları alırlar ve senin de ona başvurma şansın olur. 5 ay çok uzun bir süre. Allah yardımcın olsun...

pınarpare dedi ki...

Nazo,
yeni yıldan en büyük dileğim herşeyin herkesin gönlüne göre olması idi...ilk müjdeli haberi senden aldım.ne mutlu sana...her zaman savunduğum bişeydir.insan bulunduğu mekanı severse,içine sinerse daha bir keyif akır yaşamdan...

Unknown dedi ki...

çok sevindim senin adına Nazocum :) yeni yılla birlikte herşey gönlünüzce olmuş oh daha da güzel olsun o 5-6 ay cabucak geçer :) inşallah mutlu sağlıklı yıllar sevgiler :)

Demet / Demetoloji dedi ki...

Senin adına çok sevindim canım, herşey gönlünce olsun :)

MadamB Fashion dedi ki...

Mutluluğun için çok sevindim dahada artar umarım bu yıl
madambfashion.blogspot.com

gunduz68 dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun inşallah insan sonunda en mutluya ulaşıyosa sanırım geçen bi kaç ayı gözünde büyütmez ben 7 yıldır bu şehirdeyim ama hala bigün olursa umudum var...sanırım olmicak ama olsun:))