HAFTA ÖZETİ

2.12.11

Cumartesiden beri çok hızlı geçiyor günler.
O gün kuzenim geldi iş nedeniyle bir güncük.
Onunla gezdik, dolaştık.
Gecenin sonunda ayağımı burktum.
Pazar sabahı annem geldi.
Ayağımsa tüm gün şişti.
Gece acile gittik, neyse ki ciddi bir şey yokmuş.
2 gün rapor verdi doktor.
Benim de canıma minnetti.
Pazartesiyi evde yatıp, kitap okuyarak geçirdim; yediğim önümde, yemediğim arkamda ^^
Salı annemle sinemaya gittik.
"Dedemin İnsanları" komik ve hüzünlüydü.
Klasik Çağan Irmak filmi yani..
Diyete güle güle dedim bu hafta.
Umarım 2 aylık uğraşım, şu 1 haftada yok olmaz. 
Mütemadiyen, ne bulursam yiyorum :/
Instagram en sevdiğim iPhone app.
Fotoğrafları ve oradaki muhabbeti seviyorum.
Elmalı Turta geçen hafta Modaerator sayesinde aklıma düşmüştü :)
Dün annemi de arkama alarak, amacıma ulaştım.
Çok pratik ve lezzetli oldu.
Elma-ceviz-tarçın kardeşliği muhteşem!
*
Şimdi ise önümde annemle geçecek hafta sonu var.
Sofraya 1 tabak fazla koymak bile çok güzel bir duygu *-*



17 yorum:

Gizem. dedi ki...

Turtanın kokusu burnuma geldi resmen miss gibi gözüküyor ya!Bir de o yatış pozisyonuna bayıldım :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Nazocum çok geçmiş olsun.Dinlen bakalım

meyra dedi ki...

anne yanı başında,turta masa başında,kitap başucunda daha ne olsunki Nazocum:)ama ayağın burkulmasaymış daha keyifli olavakmış,geçmiş olsun keyfin bol olsun;)

a. gizem dedi ki...

evet instagram benim de sevdiğimmm :)
verdin ya kiloları doya doya ye şekercim :)

NzlGl dedi ki...

Nazom öncelikle geçmişler olsun.
Tamda annenin geldiği zaman şimdi naz yapma zamanı:))))))) Allah uzun ömürler versin hepinize...

Swotpisces dedi ki...

geçmiş olsun, bol keyifli bir haftasonu...

Flame dedi ki...

Süpperrrmişşşşşş.
Hani bana turta!!

gizli dünyam dedi ki...

turtanında,makarnanında tarifini isteyebilirmiyiz hemen yapmak için çok canımız çekti ama

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Benim de aklıma düştü şimdi elmalı turta:)) Yapmasam olmaz:)) Mutlu haftasonları Nazocum:)

Sevgili Blog dedi ki...

bloguna bayıldım :) bundan sonra sıkı takipçinim ;)

el*ff dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun...
Turtada makarnada şahane görünüyor,afiyet olsun :))

Elifinelizi dedi ki...

ay kıyamam şefkatede muhtaçmış Nazo
geçmiş olsun .
ne güzelde değerlendirmişsin ayak burkulmasını :D
ahhh ahhh bu aralar bir iştah ki tümden etkisi altına almış bizleri

cafenoHut dedi ki...

Offf ne güzel anneyle geçecek bir haftasonu, yeni gittiler ya bizimkiler, şimdiden özledim..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bugün öğle yemeğimde makarna yiyeceğim, ardından da elmalı turta :)) çok lezzetli gözüküyorlar! :))

Aslı dedi ki...

Şimdi gördüm nazocanım geçmiş olsun... O makarna ve turtayı görmemezlikten geliyorum, Dukan denen adam yüzünden kulaklarımdan falan protein sızıntısı olabilir her an :/

Unknown dedi ki...

afiyet olsun Nazo'cum daha çok tarif var %100 onaylı bir öpücüğe verebilirim haha

FıstıklıTombi dedi ki...

demek pazartesiyi evde yatıp, kitap okuyarak geçirdin..
o halde bir yerlerini kaşımaya başla
zira feci kıskanmış bir durumdayım şu an !!!!