SALI BİR CUMARTESİDİR BENİM GÖZÜMDE

20.12.11

 Salı günlerim boş ve hafta içi evde olmak çok güzel..
Bazen yukarıdaki gibi yayılma, bazen de -bugün olduğu gibi- sipariş yetiştirme günüm.
En az cumartesi kadar severim :)
Yeni yıl ıvır zıvırlarını çıkardım geçen hafta, maksat renk katmak olsun.
Arada sevip, okşuyorum.
Bazen evdeki renk yetmiyor tabii ki..
5 kilo vermenin rehavetine kapılıyorum. ^^
Bir de bu kitaba başladım ama çok ilerleyemedim henüz.
Bir çok şey yapmak isteyip, hiç birine tam yetişememe dönemimdeyim çünkü.
Yine de güzel herşey.
Monoton ama huzurlu!


16 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bugün bende izinliyim Nazocum ve izinli olduğum için mutluyum.
Cici kız kreşte,bende kahvem elimde uzun bir aradan sonra müthiş bir duygu.
Her Salı seni takip ediyor çok özeniyordum.:))iyi dinlenmeler

lena ile başbaşa... dedi ki...

bende yağmur'un sayesinde evdeyim,elimde kahvemle ..:)böyle iştee..

lena ile başbaşa... dedi ki...

bende yağmur'un sayesinde evdeyim,elimde kahvemle ..:)böyle iştee..

yadigar olam dedi ki...

5 kilo vermek mi! Ne guzelllll.uzerime yapismis 3 kg var ve 6-7 aydir veremiyorum.Ne kadar zamanda 5 kg verdiniz?yanlis bilmiyorsam sizin boyunuz da 1,68 idi. su an kac kg oldunuz? (tam bir soru bombardimani oldu yaa kusura bakmayin.) ben 1,68 boya 61 kg yim.6 ay oncesine kadar 57-58 idim. :(

nazo dedi ki...

* İçimden geldigi gibi, hafta ici evde ol
Ak çok guzel.. Hafta sonu çok çabuk ve yogun geçiyor. Hafta ici tam dinlenmelik bence ;)

* lena ile basbasa, tadını çıkarın öyleyse ;)

* yadigar olam, 61.9 ile başladım ben. 57.4 um suan. 1.5 ayda verdim. Gecen 1 ayda ise normal beslendim yani çok dikkat etmedim. Şimdilerde yeniden başlamak istiyorum. Hedefim 55 :) son 2-3 ler en zor verilenler bence, kolay gelsin ;)

Unknown dedi ki...

Sevgili Nazo, bloguna tesadüfen rastladım ve yazın içimi açtı. Selamlar.

senem dedi ki...

ilk fotoğraflar süper!! dergi çikolata çay keyfi :)

Adsız dedi ki...

Ay NAzoo, kutular nerden?

nazo dedi ki...

* ehlikeyf, hosgeldin, teşekkür ederim ;)

* ssdesignbutik, birazdan başka bir dergiyle aynı ortamı kuracağım :))

* kozmo, kutular amerika hatırası ;)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

İste hayat bu,
Ödül bu :))))

L@L dedi ki...

Haftaiçi izinli olduğum gün bende senin gibi keyif yapıyorum, bütün sevdiğim şeyleri o güne saklıyorum :) 5 kilo verdim bende ama hızla geri almaktan korkuyorum. Ah bu tatlılar yokmu :P

zehra dedi ki...

kılo vermekmı suan hayatta en ımrendıgım ınsan grubundasın acıl verılmesı gereken kılolarım var banımde:) bu arada hafta ıcı haftasonu keyfı supermıs

Unknown dedi ki...

cok süper detaylar cok hosuma gitti =)

özge bayrak dedi ki...

nazocum ne sıcak fotoğraflar!
dergi,battaniye,çikolata mis.
ıvır zıvırlar ilgi alanım.
tiramisu kahve nefis.
kitap mmmmmhhh sıcacık.
sevdim sevdim bu postu.

FıstıklıTombi dedi ki...

Öncelikle kitap nasıl gidiyor
sonralıkla o ufak adama bayıldım
üçüncülükle de kalp kalp kalp

Adsız dedi ki...

Ateş böceği yolunu da okumalısınız :)