TATİLDE

31.1.12

Tatile böyle başladım, böyle de bitecek sanırım.
Hava o kadar soğuk ki..
Uzun yıllardır bu kadar çok üşüdüğümü hatırlamıyorum.
Yağan karlar erimeden, yenisi yağıyor *-*
İlk 2-3 günü hasta geçirdim.
Ateş, boğaz iltihabı epey kötüydü. Tatili böyle hayal etmemiştim deyip deyip yattım.
Neyse ki çabuk toparlandım.
Sonraki günler tatilde yaparım dediklerimi yapmakla geçti/geçmeye devam ediyor.
*
Doktor kontrolleri süper geçti.
Kansız değilmişim artık; hatta bayağı da kanlıyım :))
*
Saçlarımı kestirdim, birazcık gölgelendiler.
*
Kurtuluş Son Durak'ı izledim.
*
Annemle kar kış demeden hergün dışarı çıkıyoruz.
Eve döndüğümüzde anneannemin yaptığı şeyleri yiyoruz.
Yorgun gelip, evde en sevdiğim yemekleri bulmak o kadar güzel ki; her eve lazım bir anneannem var ^^
*
Yarın arkadaşımla buluşacağım.
Bunun için bile heyecanlıyım.
*
Bu arada 1000 izleyiciyi geçmiş blogum.
Bunu göremeyecek kadar uzak kalmışım.
Teşekkürler beni izleyen herkes *-*


5 yorum:

gunduz68 dedi ki...

çok büyük geçmiş olsun..çabuk atlatmana sevindim...kansızlık bu aralar nedense çok insanın sorunu mesela oğlumun...sıhhatler olsun yeni saçını güle güle kullan..bende annemin yanına gittiğimde günün her saatini bir yerde geçiriyoruz:))bir de çok çok 1000lere inşallah...

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun Nazocum.Tatilin yarısı hastalıkla geçti desene:)Neyse,şimdi iyisin ya öenmli olan o.Zaten anneanne yemekleri her hastayı iyileştirir,ne güzel:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

İyi olmana sevindim:) Keyfiniz bol olsun, tadını çıkar herşeyin;) Muhabbetiniz de bol olsun;) Öperiz;)

Syhn dedi ki...

bu soğukta dışarı çıkıp gelince ev o kdr sıcak o kadar harika oluyor ki dimi :) yalnız foto cok tatlı çaktırmadan bakmaya çalışmışsın, gördüm :)

a. gizem dedi ki...

aynı bizi okudum yazıda :)
cok seker foton yine yazacagım buraya da :)
guzel bir tatil olsun nazom opuyorum