PİNLEDİM

22.2.12

 Tweet'lemek, instagram'lamak, path'lemek az geldi, facebook zaten sıktı; yeni tutku Pin'lemek :)
Aslında yeni değil ama bizler yeni yeni bulaştık. Hatta ben düne kadar tam olarak bulaşmamıştım, bir sürü kişiyi davet ettiğim halde. Arada bir bakıp çıkıyordum.
Allegra'nde dürttü beni, Pinterest'te bulduğu bu broşu istedi.
Dün sabah yaptım hemen kafa dağıtmak için *-* 
Güzel olmuş mu?
Kaynağı şurada, bakıp yapmak isteyenler için!
Pinterest nedir? diyenleri ise şuraya alayım.
İsteyenler mail adreslerini yazarlarsa, davetiye gönderebilirim.


19 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Güzel olmuş mu ne demek ? Süper lmuş dün akşam instagram da gördüm bayıldım. Ellerine sağlık

çınar dedi ki...

isterim davetiye aycanc2001@gmail.com

Selfet dedi ki...

Nazo, ee ben de pinlemek isterim :)

nur.selfet@gmail.com

battodol dedi ki...

Nazocum çok güzel olmuş, bir harikasın ellerine sağlık!!

ya pinterest çok güzel de tam bir zaman öldürücü oluyor, bırakamıyor insan çekirdek çitlemek gibi fena yani bütün işler kalıyo valla :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. Bu adresi ben epey evvel keşfetmiştim ama sadece girip bakıyordum:) sonradan öğrendim ekleme butonu ile sevdiğimiz şeyleri ekleyebileceğimizi.davet istedim oradan ama yeni hesap yaratamadım sanırım kabiliyetsizim biraz:)davetiye gönderebilirsen bana yeniden denemek istiyorum bakalım başarabilecek miyim:)Çok teşekkürler sevgiler mailimi biliyorsun ama yine de yazayım kolaylık olsun sana tugbatekeli@gmail.com
öptüüüm:)

Ebygale dedi ki...

çok beğendim, çok güzel olmuş broşun, emeğine sağlık.

gunduz68 dedi ki...

çok şık olmuş...pinteresti ilk kez duydum...nasıl bişi olacağına bakıcam ama site henüz açamadı:((

gunduz68 dedi ki...

davetiye yollamak istersen gunduz68@gmail.com

gizli dünyam dedi ki...

çok güzel gerçekten, davetiye için
gulsahmoral@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende davetiye istiyorum hisyy@hotmail.com

SMİLENA dedi ki...

çok sevimli olmuş.her zamanki gibi harikasınız...

Zeynep'in Evi dedi ki...

ne kadar güzel olmuş hemde tıpatıp aynısı:)

hayat işte dedi ki...

cok guzel olmus ellerınıze saglık

Ess dedi ki...

çooook güzel olmuuuşş ;)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok güzel olmuş:)) Çok tatlı:) Ellerine sağlık:)

Adsız dedi ki...

bende davetiye isterim
gtakkin@yahoo.com

Adsız dedi ki...

bende isterim:))
gulce0606@mynet.com

betty boom boom dedi ki...

Rica etsem bana da davetiye yollar mısın? Haftalar oldu beklemeye aldı beni, daha tık yok! :)

berilcelik@yahoo.com

evlilik fotoğrafçısı dedi ki...

güzel olmuş. rüküş yada cafcaflı değil, fakat şu haziran günleri için keçe falza geleiblir. lakin siz bu iletiyi şubatta yazmışsınız ;)
elinize sağlık :)