TONI&GUY DETOX ŞAMPUANI

1.2.12

Blogda saçlarımın ince, düz, zayıf olduğunu milyon kez yazdım sanırım. Buna ek olarak çok çabuk yağlanıyor. Çabuktan kastım öyle 2 gün falan değil; gece yıkayıp yattım diyelim, gün sonunda sönük ve yağlı saçlarla dönüyorum eve. Tek arzum saçlarımı gün aşırı yıkamaktı. İnci, Toni&Guy Detox Şampuanı'nı önerdi. Fırsat sitelerinde oldukça uygun fiyata olduğunu da ekledi. Beklemeye başladım ve bingo! 1-2 güne satışa çıktı, aldım. Cidden söylendiği kadar varmış. İlk yıkamada bile fark görülüyor. Kokusunu da çok sevdim. Lise yıllarında kullandığım Gucci Rush'ı anımsattı bana. Yeniden satışa çıktığında depolamayı planlıyorum. ^^
Aynı sorundan yakınıyorsanız, denemenizi isterim.
Öperim!


7 yorum:

Adsız dedi ki...

Nazocum bu şampua Boynerlerde satılıyor ve o fırsat sitelerinden aha da ucuz fiyatlara, aklında olsun.

SMİLENA dedi ki...

Ne güzel bir ürünmüş.İnşallah faydasını görürsünüz.benim saçımda sizinkine aksine.10 gün yıkama asla yağlanmıyor nedense :)))

Mutlu günler....

Meyra dedi ki...

Sephore'nin bir spreyi var canım yağlı saçlar için süper bir çözüm!arkadaşım hep kullanır saçına şekil verdikten sonra sıkıyorsun geç yağlandırıyor haberin olsun belki lazım olur;)
*pembe bir ambalajı var adını tam olarak hatırlamıyorum

Adsız dedi ki...

merhaba ...bende bu şampuanı ve saç maskesini birde kremini kullanıyorum...gucci rush gibi kokuyor :) yıllardır vazgeçemiyorum...sevgiler..

yokartıkyaa dedi ki...

Ben de geçen günlerde trendyol kampanyasından edindim bir tane, saçları fazlasıyla temizliyor:)Gacır gucur sesler geliyor tararken bu yüzden:)

Unknown dedi ki...

Baya guzel bi sampuan bende kullaniyorum ve cok memnunum

Unknown dedi ki...

Baya guzel bi sampuan bende kullaniyorum ve cok memnunum