PEYNİRLİ VE SOĞANLI EKMEK

11.12.12

Bu kitapların ve hatta daha fazlasının başucu kitaplarım olacağını düşünmezdim hiç.
Eğitim almış olsam da uygulama açısından yeterli olmadım hiç, başka alanda çalıştığım için de gerek yoktu. Zaten ben bu işin tamamen yetenekle ve ilgiyle alakalı olduğunu düşünüyorum.
Müzik aleti çalabilmek, resim yapabilmek gibi.. 
Yemek yemeğe ne kadar ilgim varsa, yapmaya karşı o kadar mesafeliydim.  
Neyse iş başa düşünce tüm bunlar değişmek zorunda kalıyor tabii ki!
O ilgiyi ve yeteneği zorla da olsa açığa çıkarmak gerekiyor.
Bunun için de deniyorum ve okuyorum, fotoğraflara bakıyorum.
"Evet gençler bugün ekmek yapacağız" ın önüne geçebilmek, daha fazlasını verebilmek için çalışmak gerekiyor.
Bu alanda yeni bir şeyler öğrenmek sandığım kadar sıkıcı değil. Dahası günlük hayata direkt uyarlandığı için zevkli...
Kilo gibi büyük dertlerin yolunu açsam bile bu yolda çekeceğim çileler baştan kabulüm ^^
Bir derste ekmek konusuna geçtik.
9 saatin bir bölümünde 3-4 ekmek çeşidi yapıp, kalan zamanda teorik konular işliyoruz.
Geçen hafta yaptıklarımızdan biri peynirli ve soğanlı ekmekti ve instagram'da paylaşmıştım.
Tarif isteyenlere buradan cevap vermek istedim.
Kitaba buradan ulaşabilirsiniz.
Tarifteki ölçüleri aynen uyguladık. Sadece soğanı çiğ kullandık ve cheddar peyniri yerine lor peyniri tercih ettik. Bir de mor soğan yerine bildiğimiz kuru soğanla yaptık.


4 yorum:

Unknown dedi ki...

süpersin nazocum, seviyorum seni :*

Unknown dedi ki...

nefis görünüyor:)

Unknown dedi ki...

cok istah acici duruyorlar
elllerinize saglik
sevgiler bahcemden

Adsız dedi ki...

kırmızı puantiyeli fincanları nereden aldınız