PAZAR DEDİĞİN

13.1.13

Bir çırpıda hazırlanır, kendini kapıda bulursun.
Lay lay başlar, neşeyle ve miskinlikle devam eder.
Aklında yarın yoktur, iş yoktur, ne yemek pişirsem? yoktur,
... ta ki hava kararmaya başlayana dek..
Hava kararır, içine pazartesi hüznü çöker.
Yeni haftada yapılacaklar planlanır, bir gün sonrası için ne giysem? derdi çözülür.
Biraz ütü sıkıştırılır araya.
Ritüelin bir parçası olarak, "sonraki hafta sonuna daha çok şey sığdıracağım" gibi sözler verirsin kendine.
Sonra iyi bir hafta olması dileğiyle uykuya dalarsın.

Sizde nasıl geçiyor pazar?


3 yorum:

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

bizde pazar aile fertlerinin istekleri paylaştırılıyor ben temizlik yapmak istiyorum eee eşimi evde yakalamışken yardım eder mantığı ile.eşimin bu aralar hep ders çalışmak isteği var doktora tezinin bitmesine 1 ay kalmış 1 buçuk yaşındaki kızım ise oyun parka gitme derdinde kısaca özetlemiş oldum bütün bunlar pazara sığıyor zaman kalmış ise alışverişe dahi gidiyorum yani bizde pazarlar çok kıymetli:)))

Adsız dedi ki...

Pazar günü için önceden sıkı bir plan yapmak şart :) Plansız pazarlarım pek iyi geçmez ..

Adsız dedi ki...

Kirmizi cantaniz cok guzel. Acaba nereden?