1,5 AYDIR NELER YAPMIŞIM

10.3.13

Taslakta bekleyip, bana göre zaman aşımına uğrayan yazıları yayınlamaktansa kısa bir özet geçmek en kolayı olacak sanırım.
Aslında eskisi gibi günlük tutmanın tam sırası, vakit yaratmak sıkıntı olsa da..
Okul kapandı ve açıldı.
Arası yok gibiydi bu sene.
Bir hafta annemlerin yanına gittim. Hiç dönmek istemedim ama İstanbul'a, gastronomi yarışmasına gitmek zorunda olduğum için döndüm.
Yarışma güzeldi, her dalda derece aldık.
Başarı, rekabet, değişik yemekler/sunumlar güzeldi.
O havayı soluma imkanı bulmak farklı bir deneyimdi.
Ardından okul açıldı. Daha ilk haftadan deli bir koşuşturmacanın içine girdik.
Bu kez başka bir yarışma için Antalya'da aldım soluğu.
Gidiş/geliş, otobüs, taksi, içi tencere, tava, tabak, bardak ve envai çeşit malzeme dolu bavullar, sabahın köründe nasıl bir şey olduğunu bilmediğim tuhaf bitki aramalar...
ve neyse ki yine güzel sonuçlar.
Sırada Fethiye var.
Orijinal reçeteler bulma, yerli/yabancı yemek bloglarını ve dergilerini okuma, farklı baharatlar, bitkiler, soslar araştırma.
Ne, ne ile yakışır? Süre yeter mi? Pratik mi? Malzeme bulunur mu?
Bu sorular var kafamda Nisan'a kadar.
Sonrasında başka bir şey çıkar muhtemelen ama şimdilik Nisan gelse de rahatlasam diyorum.
Okul dışında yazmadığım süre içinde misafirlerimiz vardı.
Kısa da olsa kafamız dağıldı.
.
Bir sürü sipariş alma hatası yaptım. Yetiştirmeye çalışıyorum ve bittiğinde biraz uzak kalmak iyi olacak gibi.
.
Havanın güzel olması ve günlerin uzaması bana iyi geldi. En azından aydınlıkta uyanıyorum!
Sadece okumaya başladığım romanlar hep yarım bu ara.. Bunu toparlarsam, daha iyisi Şam'da kayısı ;)


3 yorum:

NzlGl dedi ki...

Yorgunluk olsada koşturmak güzel Nazom
sana kolaylıklar diliyorum, çook sevgiler

resim defterimm dedi ki...

Ellerinize sağlık.. hepsi birbirinden farklı güzellikteler

aşgaane dedi ki...

en son yaptığın ekmekler iştahımı kabartmıştı :) şimdi bu fotoğrafları gördükçe ne oldum sen düşün :) her bir fotoğraf görsel şölen gibi :) emeği geçen herkesin ellerine sağlık :) enerjine hayranım:) ben okul dönüşü o yorgunlukla hiçbişeye vakit ayıramıyorum, ev ve okula anca yetişebiliyorum, arada da keçelerle ilgileniyorum işte... sana kocaman bi maşallah :)