KİTAP

19.11.13

Tatile okuyamadığım kitapları okuyacağım mottosuyla başladım ve daha önce aldıklarımı bitirdim. 
Kasım bitecek ben hala tatilden bahsediyorum gerçi, bu da benim ayıbım olsun :) 
Hangisini yanımda götürsem diye bakarken "Jess Walter, Güzel Harabeler" kapak fotoğrafıyla kalbimi kazandı.. Aslında güzel bir kitaptı ama plaj çantasında biraz süründü. Kumsalda uyumak ilk günler daha cazip geldi. Sonra sonra okudum. Tuzlu sudan ıslandı, kuruyunca formu bozuldu. Tüm bunlar gelecekte elime aldığımda hatırlayacağım birer anı oldu tabii ki... 
Nihayetinde bitirdim ve sevdim!
"As Maça" yol kitabımdı. Ortaokul seviyesinde cümleleri var maalesef. Konu çok bilindik bir dostluk hikayesi ama gel gör ki ağlatan kitap, güzel kitaptır düşüncemden beğendim. Yalnız tavsiye etmiyorum. Sonra ne kadar basit, sığ bir insan denmesin lütfen ;p
Neva bahtsız bir kitaptı maalesef. Uzunca bir süre sonra alıp da okunmamış kitaplarımın arasından çıkardım. Araya başka kitaplar girdi ve yine okumadım. Okurum ama, umarım..
"Ve Dağlar Yankılandı" tek başına bir post yazılacak bir kitap aslında. Khaled Hosseini yine yanıltmadı, zaten dört gözle bekliyordum. Çıktığı ilk gün aldım, bir çırpıda bitti. 
Mutlaka okuyun!



0 yorum: