BEN GELDİM

3.11.14

7 ay uzak kalınca insan nereden başlayacağını bilemiyor. Geçen zamanda bir kaç kez yazma teşebbüsünde bulundum aslında ama hepsi de "amaaan sonra yazarım" ile son buldu. Hayatımda köklü değişiklikler olmadı, bu tabii ki yazmama sebebi değildi. Çünkü bu blog tam 2007 Ekim'den beri var ve tek amacım iyisiyle kötüsüyle hayatımı arşivlemek.
O yüzden eskisi gibi ne yaşadım, nereye gittim, ne okudum, ne düşündüm, ne beğendim yazmaya devam edeceğim. Biliyorum ki yazdıkça yazası gelir insanın.
.
Madem öyle 'yeniden merhaba'
 


7 yorum:

birkadin dedi ki...

iyi ki geldin ^^

sebotuna dedi ki...

hoş geldin:))

ateh dedi ki...

biraz ara iyi geliyor insana. hoşgeldin :)

Unknown dedi ki...

hadi bakalım nazocum, sevelim canımız bloglarımızı <3

Adsız dedi ki...

Hoşgeldiniz!
Blogunuzu karıştırırken güncel postunuzu görmek mutlu etti. :)

http://behappyanddrinktea.blogspot.com/

el*ff dedi ki...

Aynı hallerdeyiz :)) Hoşgeldin bende hep gelmek hep yazmak yazabilmek istiyorum...

Sevgiler...

vintage peony dedi ki...

Hoşgeldin Nazoo :)