#ojesizgezmeyenlerkulubu

5.11.14

Eskiden beri takip edenler oje sürmeyi, oje almayı ne kadar sevdiğimi bilirler.
Market alışverişine gittiğimde dahi oje almışlığım çoktur ki bu sebeple aynı renkten bir kaç tane aldığım, alıp hiç kullanmadığım ojeler oluyor. Zaman zaman temizliyorum ama çoğunlukla kıyamıyorum tabii ya da artık almayacağım deyip almaya devam ediyorum vs.
Instagramda ki #ojesizgezmeyenlerkulubu hashtagi ve hesabı bu sevgimi perçinledi son zamanlarda.
{H&M, Fluid Metal}
{Flormar, 127}
Bu fotoğrafım All dergisi Kasım sayısında çıktı *-* 
{Pastel, 123}
{Pastel, 11}
{Flormar, 451}
{Essence, Absolutely Blue }
{Maybelline, 15 Candy Apple}


4 yorum:

Unknown dedi ki...

#ojeaşkımızengellenemez diyorum, daha da bi şey demiyorum :) hepsine bayıldım. ay rezmen gidip 4335487648. ojemi aldırtacaksın bana nazo! :D

Sed. (weba) dedi ki...

H&M, Fluid Metal alınacaklar listeme eklendi.
Ayrıca yüzüklerine de bayıldım!
:)

sebotuna dedi ki...

ojeler bahane , yüzükler şahane:)

FakeAudrey dedi ki...

siz mavicisiniz sanırım :) h&m cok guzelmiş. benimde listeme eklendi