DİYET SERÜVENİ NASIL SONUÇLANDI?

19.2.15

5 Kasım'da başladığım diyet serüvenim 5 Ocak itibariyle hedefe ulaşmamla son buldu :p
Son bulmadı şaka ama rehavete kapıldım diyelim.
Diyete başlamadan önce 5 Ocak'ta yani (2 ay sonunda) hedefime ulaşma sözü vermiştim kendime ve bu tarih meşhur zara indirimine denk gelecekti. İstediğim bedende pantolon alacaktım.
Nitekim 4.5 kg (yağdan) verdim. Kendimi iyi hissettiğim kg 57 idi hep ve yeniden kavuştum. İndirim döneminde 4-5 tane pantolon aldım. Hatta biri sonradan bol oldu, daralttı annem :) Sonra şubat tatili oldu vs. derken diyet düzeni bozuldu. Kilo almadım ama vermedim de..
Yaza kadar 2 kg daha verip daha rahat olmayı istiyorum şimdilik.
Düzenli ve gerektiği kadar yediğimde verebileceğimi de biliyorum -ki havalar biraz düzelince yürümeye de başlayacağım. Çünkü yürüyüş + sağlıklı beslenme ile sonuç almak daha kolay oluyor.
2 ayda elbette ki daha fazla kilo verilebilirdi ancak benim vereceğim kilo o kadar fazla olmadığı için hızlı gitmedik. Yavaş yavaş, sıkılmadan, bunalmadan kurtuldum.
 


1 yorum:

Özgen dedi ki...

Merhaba ben de diyetteyim hatta diyetisyen kontrolunde siz ne güzel hedefinize ulaşmışsınız ama benim maalesef hızlı olmuyor bazen hiç veremiyorum darısı başıma sevgiler