NONA BRIGADEIRO

22.2.15

Öğretmenlikte öğrenci ayırt etmek doğru değildir, her şeyden önce etik değildir. Bu yüzden, mesela yazılıları okurken isme bakmam hiç. Okuyup, bitirince eğer çok düşük ya da yüksek aldıysa öğrenci dikkatimi çeker kimmiş diye bakarım. Ancak ortalama not alanları en son sisteme girerken görürüm. Sınıf ortamında daha resmi olmaya çalışırım. Sadece atölye derslerinde zaten daha samimi oluyor ilişkilerimiz ama bugüne kadar sıkıntı yaşamadım bu anlamda.
... ve fakat bazı öğrencilere içim daha çok ısınır ya da tam tersi. Elimden geldiğince belli etmem, bu konuda iyi olduğumu düşünüyorum. Kırmak istemem, renk vermem.
Büşra, benim bu okulda ilk kanımın kaynadığı öğrencim. Hem güzel olduğu için, hem çok alçakgönüllü ve nahif olduğu için... Mezun olalı bir sene oldu. Hala görüşüyorum, 'hocam sesinizi duymak istedim' diye arıyor. O kadar mutlu oluyorum ki...
Mezun olur olmaz bahsedeceğim çikolatacıda çalışmaya başladı.
Ben ezilmeyeceği, kıymetinin bilineceği bir işi olmasını çok istemiştim çünkü çok iyi niyetli. 
Nona Brigaderiro tam da böyle bir yer oldu onun için. Karşılıklı mutlular ki hala devam ediyor. Nazar değmesin ^^
Öğretmenler gününde (evet 3 ay sonra yazıyorum :p) Büşra yaptıkları çikolatalardan getirdi bana.
Ambalajı da, içindekiler de çok çok güzeldi gerçekten. Hatta diyet döneminde olmama rağmen affetmedim.
Ankara ve butik çikolata deyince akla gelmeli diyorum ;)  
Sitelerinde kendilerini şöyle tanıtmışlar;

Nona, tüm ürünleri Brezilya’ya özgü, tamamiyle orjinal ve el yapımı tatları Türkiye ile buluşturan ilk ve tek butik brigadeiro ve çikolata markasıdır. Nona ürünleri; doğal ve katkısız hammaddelerden oluşmakta ve günlük olarak özenle hazırlanmaktadır. Kakao oranı yüksek, gerçek kakao çekirdeklerinden hazırlanan çikolatanın yanı sıra doğal bitkiler ve meyveler de ürün çeşitlerine göre kullanılmaktadır.
Nona’yı benzer ürünlerden ayıran en önemli özelliği, tüm çikolata ve tatlılarının temelinde özel olarak buharlaştırılmış taze süt kullanılarak hazırlanmasıdır. Brezilya’ya özgü Brigadeiro çikolatasının en önemli hamaddesi olan bu özel yöntem ile kullanılan diğer kaliteli hammadeler daha önce hiç denenmemiş, farklı lezzetleri, ilk olarak Nona kalitesi ve şıklığı ile Türkiye’ye sunmaktadır.
 


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

gelincik zamanı dedi ki...

Ne tatlı bir sonuç:))) ayrıca hediye ambalajına da bayıldım Japonlar yapıyor bu tarz bohça gibi ambalajları çok hoş gerçekten. Ne mutlu size...