SİYAH | BEYAZ | KIRMIZI

4.3.15

Siyah beyaz her daim favoridir benim için ve mesaj içerikli tshirt'ler en çok bu iki renge yakışıyor bence. Bir kaç sezondur çok seviyorum. Bazen esprili, bazen ciddi konuşmadan bir şeyleri anlatmak güzel. ^^
Sonra bir de geçen yazdan beri clutch sever oldum; her ne kadar kullanımı zor olsa da... Özellikle bazen nasıl tutacağımı bilemiyorum ama seviyorum. Mango yeni sezondan aldığım bu clutch hafta sonu elime yapıştı resmen. Çok sevdim hem rengini, hem kırmızı ponponlarını...
Yüzükler ise en sevdiğim aksesuar.
Ayakkabı desen bitmeyen aşk *.* 
Carnivale Studio telefon kılıfımı da fena seviyorum! 
Öyle siyahlı beyazlı, azıcık kırmızı sepiştirmeli ne aldım, ne giydimler böyleydi geçen hafta ^-^


2 yorum:

kolici dedi ki...

çok güzel bir kombin olmuş

Unknown dedi ki...

Ayakkabılar çok hoşuma gitti gerçekten