SOSYOPIX

2.3.15

Dijital fotoğraf makineleri yaygınlaştığından beri fotoğraf bastırmak angarya oldu. Sanki hep elimizin altındalarmış gibi düşünüyoruz. Ben zaman zaman sevdiğim fotoğrafları çoğaltma kararı alıyorum sonra üşengeçliğimin kurbanı oluyorlar.
Instagram da fotoğraf paylaşmak bir tutku, her anın bir anısı var ve bir gün instagram olmasa da benimle olmasını istediğim fotoğraflarımı sosyopix ile polakart haline getirttim. Polaroid fotoğraf makinesi ile çekilmiş gibi sevimli oldular. Altlarındaki boşluklara fotoğrafların çekildiği tarih, yer gibi küçük notlar da aldım. Neredeyse 1200 fotoğraftan sadece 34 tane seçmek zor oldu. Memnun kalırsam baskı kalitesinden vs. yine yaptırırım diye düşündüm. Sonuç olarak sevdim ve yine yaptırmak istiyorum. 


2 yorum:

Unknown dedi ki...

aha da bu aralar tam yapmak istediğim şey! hemen bi göz atayım şu siteye. sağol nazocan :*

Minik Sürprizler dedi ki...

bence benim minikleri de seversin ;) (imza mandalinaagaci Sinem)