TCHIBO CAFISSIMO CLASSIC

1.3.15

Sanırım kahve mekanlarını yazmadan önce evimdeki kahve köşemden bahsetmem yerinde olacak^^
Çok uzun zamandır istediğim ama çeşitli bahanelerle ertelediğim kahve makinesini Kasım ayı içinde aldık. Mutfak çok küçük, nereye koysam, hangi makineyi alsam vs. derken sonunda Tchibo Cafissimo Classic'de karar kıldım. Aslında kullanımı zor, süt köpürtücüsü çalışmıyor, kahve soğuk oluyor gibi çok olumsuz yorum okumuştum; ancak hiç birini yaşamadım diyebilirim. Tchibo kapsül kahveler ile çalışıyor sadece, bu bir dezavantaj gibi görünse de bence değil. Fiyat performans açısından da gayet güzel bir makine. Düşünenler ve karar veremeyenler varsa tavsiye ediyorum ;)
Duvardaki çerçevelerde iki sene önce Etsy'den bulduğum posterler var. O zaman çıkartmıştım ama kullanmamıştım. Delicious yazan ahşap pano English Home. Kapsülleri koyduğum kalpli teneke kutu ise Tchibo. Küçük kahve köşemi tamamladılar ♥


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Benim de kahve makinam aynisi ve çok memnunum, bi ara latte sini deneyin mutlaka mis mis oluyor

Hilal Gübbük dedi ki...

Hayırlı olsun, güle güle kullanın 😊

Adsız dedi ki...

Benim de evimde aynı makineden var.Ben de çok memnunum,çok pratik ;))) Sabahları gözümü kahvesiz açamadığım ve her zaman da acelem olduğu için tek tuşla kahve içmek harika ;))