VARUNA GEZGİN CAFE DEL MUNDO | ANKARA

1.3.15

Ben Cafe Del Mundo ile Eskişehir'de tanıştım. İlk fotoğraf oradan zaten. Hikayesi olan bir cafe ve o yüzden özel bence. Merak edenler buradan okuyabilir nasıl yola çıktıklarını.
O kadar ilgi çekici ki her bir köşesi, sürekli etrafınızı izlemek istiyorsunuz :)
Geçen hafta Bahçelievler 3. cad. deki şubelerinde (Tunalı'da da var) kahvaltı yaptık.
İki kişi serpme kahvaltı 25 liraydı. Fiyat performans olarak fena değildi ama açıkçası çok lezzetliydi, tekrar gitmek istiyorum diyemem.
Ancak ortam cezbedici ve muhakkak bir şeyler içip, vakit geçirmeye tekrar tekrar giderim.



1 yorum:

Sevgi dedi ki...

Bayıldım! Ne kadar renkli bir cafe bu :) İstanbul'da Yengeç Pub adında bir cafe var,bana orayı anımsattı.. Bol keyifli gezmeler, gittikçe sıcacık sohbetleriniz olsun!