YENİ BLOG ADI | NAZO'NUN DEFTERİ

26.8.15

Yaklaşık 8 yıl önce blog yazmaya karar verdiğimde seçtiğim ad niye öyle sabah programı adı gibiymiş hiç bilmiyorum. Geçen yıllarda da niye değiştirmemişim onu da bilmiyorum. Bu ara yeniden bloga yönelmişken bu değişikliği yaptım sonunda ancak yine orijinal bir isim olamadı maalesef. Neyse basit iyidir deyip kabullendim ama bu kez de google onca yıl sonra değiştirirsen ben nasıl eski adını unutayım dedi. Henüz nazo'nun defteri şeklindeki google aramalarında eski blog çıkıyor ve bu blog kaldırılmıştır uyarısı veriyor. Siz ona aldırmayın ve arama çubuğuna nazonundefteri.blogspot.com yazın lütfen!


3 yorum:

DERYA DENİZ dedi ki...

Nazo bir şey sorabilir miyim?
ben de blogumun ismi ile adresini değiştirmek istiyorum
Sen de mi adresini de değiştirdin? Daha öncekileri nsl aktardın anlatman mümkün mü?

Bir de sade teman çok güzel olmuş.


nazo dedi ki...

Blogger > ayarlar > temel sekmelerini kullanarak blog adresimi değiştirdim. Sadece isim değişiyor, içerik aynı kalıyor. Ancak eski adresini girince, yeniye yönlendirmiyor maalesef. O yüzden google aramalarında bir süre (sanırım yeni yazılar girdikçe, blog okundukça düzelecek) yeni blog adın görünmeyecek. Temayı değiştirmedim aslında ama sadeleştirdim biraz. Teşekkür ederim.

vintage peony dedi ki...

Cok daha guzel oldu boyle ;)