DANDİN BAKERY | İSTANBUL

14.9.15

Karaköy'ün olayı Kemankeş Mah. Kılıç Ali Paşa Mescidi Sok. 
Neredeyse tüm popüler mekanlar bu sokakta ya da çok yakınında. 
Gitmeden önce bir çok mekanı not ettim defterime. Gittiğimde burayı biliyorum, burası şöyle vs. diye önceden görmüş gibi fikir sahibiydim. Zaten hep böyle oluyor, bir yer hakkında çok okuyunca gitmiş kadar oluyorum. Bazılarının önünden geçmek, dışarıdan gözlemlemek yetti. İlgimi çekenleri ise es geçmedim tabi. Bunlardan birisi Dandin Bakery idi. 
Gerçekten zevkle dizayn edilmiş, raftaki dergilerden/kitaplardan, kullanılan bitkilere kadar özenle düşünülmüş, su yeşilinin hakim olduğu, bence 70'li yılları andıran, biraz romantik bir kafe. İnsanların kendi halinde kitap okuduğu, bir şeyler yediği, sohbet ettiği ya da sadece tek başına oturduğu çok huzurlu, çok ferah bir ortam.. Oturduğum yerden bir kaç fotoğraf çektim ama gidip her bir noktasını karıştırmamak için kendimi zor tuttum.
Tatlıları ve ekmekleri kendi yapımları imiş; ancak yemedim. Fesleğenli limonata içtim, tavsiye edebilirim. İstanbul'a tekrar gittiğimde uğramayı istediğim bir yer. 
Kılıçalipaşa Mescidi Sok. 
No:17/A 
Karaköy, Beyoğlu / İstanbul


0 yorum: