RUTİN

19.9.15

Günlerin çabuk çabuk geçmesi en istediğim şeydi. Eylül başından beri herşeyi hızlandırılmış yaşıyorum, tam istediğim gibi. Durup düşündüğümde çok yorgunum, hem bedenen, hem ruhen ama tercihim hızdan yana. 
Seminer dönemi yine tüm gereksizliği ile başladı ve bitti. Ben bu arada evimi düzene soktum, misafir kabul ettim. Sonra artık her tatilde olacağı gibi soluğu annemlerin yanında aldım. 
Onları daha iyileşmiş gördüm. Hiçbir zaman tam olarak iyi olmayacaklarını biliyorum ama daha kabullenmiş görmek sevindirdi beni. Hatta annemle dışarı bile çıktık, onun isteği ile. Çok vakit geçirmedik ama ben zorlamadan onun isteği ile çıkmak önemliydi benim için. 
Şimdi ise yine evimdeyim. Çünkü önümüzdeki 3 gün İtalya'da olacağım. Yine iş için. Nedense bu kez hiç istekli ve heyecanlı değilim. Biraz zamansız oluşundan sanırım. Gidelim de bitsin diyorum, bakalım... 
Mutlu haftasonları!


0 yorum: