F451 BREW | ANKARA

3.11.15

F451 Brew Ankara için yeni sayılmaz ama ben yeni gidebildim. 
Çok küçük, estetik kaygısı taşımadan estetik olan bir kahve dükkanı olmuş bence.
Emekli olunca deniz kenarında küçük bir kasaba hayali olan insanların, bulunduğum şehirde küçük bir kahve dükkanı açma hayali olan versiyonuyum ben. Bunun için emekli olmayı beklemek istemiyorum tabii, zira 25 yıl var. O zamana kahve şırıngayla falan enjekte edilir herhalde :p Gerçek anlamda küçük olacak. Ticari kaygım olmayacak, akşama kadar müşterilerime kahve yapacağım bir yer. Keyfim olursa kurabiye falan da yaparım kahvenin yanına. Ahmet bunun günümüz ekonomik koşullarında mümkün olmayacağını söyleyip hayal kurmama bile izin vermedi ama ben şöyle düşünüyorum: if you can dream it, you can do it *-*
Konumuza dönecek olursak tarafımca sevilip, beni hayalden hayale sürükleyen f451 hep gidilesi kahve dükkanları listeme hızlı bir giriş yaptı.
Kennedy Cad. 31/C Ankara


1 yorum:

kadriye dedi ki...

Hayal etmekle başlar herşey