GÜNLER GEÇİYOR

21.11.15

Annem ve babam yanımdaydı. Hem onlara hem bana iyi geldi birlikte olmak. Bazen ağladık, bazen güldük. Hala şükredecek bir şeylerimizin olması garip geliyor. Aslında hayatın tümü garip geliyor artık. Çok karışığım. Hep birlikteyiz, ne kadar mutluyuz diye içimizden geçirdiğimiz an yokluğu tokat gibi çarpıyor, yüzler düşüyor. Aynı şeyi düşündüğümüzü anlıyoruz... 
Örgü öğrenmeyi çok istediğim ama öğrenmek için çaba sarfetmediğim bir hobi. Nedense çok zor ve karmaşık geliyor bana. Hiç bilmediğim için belki, belki gerçekten öyle bilmiyorum. Denedikten sonra karar vermek daha doğru olurdu ama neyse... Sonuç olarak örgü örmeyi bilmiyorum ama geri de kalamazdım. Hazır annem yanımdayken, hem onun kafası dağılsın hem benim gönlüm olsun diye aldık yünleri. Meğer yün dünyası derya denizmiş. Her zevke, her bütçeye göre çeşit var. Ben kırlent ördürmek istedim, bunun için bazı bloglarda tavsiye edilen yün Dmc Natura Just Cotton serisiydi. Basit bir modelle başladı annem. Tabii bana göre bir fizik problemi kadar zor. 
Motifler renkli renkli çoğaldıkça kendim yapmış kadar sevindim.
Neyse ki benim de becerebildiğim hobisel aktivitelerim var. Maksat kafa dağıtmak olsun. ^^
... ve çılgınca sonbaharı sevmeye devam ediyorum. 
Hayat zor, yüz güldürecek minik şeyler bulmak kolay *-*


1 yorum:

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Bazen bana da sanki dünyanın en zor işi gibi geliyor bu tığ işi örgüler. Ama herkesin iyi olduğu başka şeyler oluyor. Ben de tığ işini hala kafamda büyütüp belirli bir çizgiden öteye gidemiyorum. İnsanlara bakıp hayretler içinde izlemeye devam ediyorum.
Sonbaharı sevmene sevindim. Hayatı çılgınca seviyoruz aslında her birimiz ama bizi çok zorluyor bazı zamanlarda. Kayıplar yaşandıkça daralıyor sanki çerçevemiz. Kimse kimsenin kaybını anlayamaz gerçekte ancak yaşayan duyar o acıyı. Birlikte olmak size iyi gelmiştir, ne güzel. Ayrıca etamin motifin harika olmuş, bence tığ için de sabırla devam et, yapabildiğini görünce çok mutlu oluyor insan.
Sevgiler