PEANUTS

2.11.15

Geçmişe ışınlanıyoruz ve hoopp kendimizi tv karşısında Snoopy'nin maceralarını izlerken buluyoruz ^^
Müdavimi olunmasa da en az bir kere izlenmiş ya da izlenmemişse bile mutlaka herkesçe bilinen karizmatik, tembel ve uykucu köpek Snoopy ve kaybetmeye mahkum, ezik sahibi Charlie Brown, çatısında uyuduğu kırmızı evi, kankisi minik kuş Woodstock kısa bir süre önce aklıma düştü yeniden. Daha doğrusu bir moleskine ajanda -ki sonradan ne yapıp edip buldum- sayesinde hatırladım çok sevdiğim çizgi filmi. 
Sonra ekibi topladım. 
Battaniyesini yanından ayırmayan ve sürekli parmağını emen Charlie Brown'un en iyi arkadaşı Linus, Charlie Brown'un kardeşi Sally, Charlie Brown'a aşık Marcie ve Peppermint Patty, sürekli piyano çalan Schroeder, Franklin, Lucy ve Pigpen ♥ 
... ve güzel haber 6 Kasım'da Amerika'da vizyona giriyor Peanuts. 
Şimdiden heyecanla bekliyorum ben eski günlere dönmeyi! 


0 yorum: